Novi je Aveo već pokazao dobra svojstva. Atraktivniji je, masivniji i bolje izrađen od prethodnika, te gotovo ne može stati u istu rečenicu s njim. To se posebice odnosi na limuzinski model s dizelskim motorom, koji je najštedljiviji u klasi. Budući će ponuda počinjati sa 13.675 eura, ne bi smio zakazati.
Kako to izgleda u praksi, provjerili smo na prezentaciji u Švicarskoj. Izvana, a i iznutra, dizelski je model potpuno jednak benzinskom. Izgled ploče s instrumentima, koja kombinira analogni okretomjer i digitalni brzinomjer, u početku izgleda nespretno, ali s vremenom se vozač navikne.
Najprije smo vozili verziju sa 95 KS i ručnim mjenjačem s šest stupnjeva, a potom i osnovnu sa 75 KS i pet stupnjeva. Motor je nešto bučniji nego u Corsi, pogotovo hladan i kad se okretaji povise iznad 3000/min. Snažnija verzija pruža uvjerljive performanse, a ni slabija nije za podcijeniti. Pritom je potrošnja goriva više nego povoljnija. Slabili je deklariran na 3,6, a snažniji na 4,1 l/100 km. Premda u normalnom prometu treba računati na litru više, dizelski je Aveo vrlo štedljiv.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....