Motori TDI i HDI, dva su vrlo popularna agregata koji koriste dizelsko gorivo, i koji pokreću veliki dio automobila koji se kotrljaju našim cestama. Donosimo pet glavnih razlika između njih.
Prva razlika je najjednostavnija. TDI motori se ugrađuju u modele Volkswagen grupe, pa ih između ostalih možemo vidjeti u automobilima marki Seat, Volkswagen, Audi ili Škoda. Umjesto toga, HDI je oduvijek pripadao PSA grupaciji, pri čemu se najviše ugrađivao u Peugeote ili Citroene.
Zatim je tu i samo značenje kratice. TDI je kratica za Turbo Direct Injection, tehnologiju koju je stvorio Audi u kasnim 1980-ima. Dok se akronim HDI odnosi na visokotlačno ubrizgavanje dizela (high-pressure direct injection).
Razlikuju se i komore za izgaranje. TDI motori imaju malu komoru za izgaranje iznad glave klipa, sustav opremljen turbopunjačem. Zahvaljujući ovom sustavu gubi se manje energije, što sprječava da manje topline izlazi kroz stijenke cilindara, a samim time ovaj motor stvara manju potrošnju. Osim toga, ima kvalitetnije performanse.
I HDI motori imaju svoje prednosti. Iako u TDI motorima ovaj gore objašnjeni sustav djeluje tako da njegov rad bude učinkovitiji, ubrizgavanje u HDI motorima je učinkovitije. Ovo također stvara značajno smanjenje potrošnje i učinkovitiji rad.
Konačno, ne čuju se isto. U HDI motorima izgaranje je mirnije i odvija se progresivno. Time se osigurava smanjenje buke, pri čemu su HDI motori manje bučni od TDI motora.