Jedan od najpopularnijih rabljenih Renaulta pored Clija, Meganea i Captura je kompaktni SUV Kadjar. Ponuda rabljenih primjeraka na hrvatskom tržištu je prilično velika, a cijene se kreću od oko 10.000 eura pa sve do blizu 25.000 eura, ovisno o godištu i stanju automobila.
Renault Kadjar se proizvodio od 2015. do 2022. godine i koristi tehničku osnovu Nissanovog bestselera Qashqaija, zbog čega ima vrlo slične kvalitete i probleme. Francuz, proizveden u Španjolskoj, privlači kupce prostranom unutrašnjošću i velikim prtljažnikom u koji strane 472 litre.
Dodatni aduti automobila zbog kojih je omiljen kao obiteljski automobil je vrlo dobra udobnost u vožnji, djelomično zbog ovjesa, a djelomično zbog udobnih sjedala. Pohvalna je također vrlo dobra stabilnost u vožnji koja ej više na razini klasičnih kompaktnih automobila nego povišenih SUV-ova. Minus je prilično ograničena preglednost u svim smjerovima.
Izrada karoserije i interijera je na približno prosječnoj razini za automobile iz ovog doba. Iako unutrašnjost danas više ne izgleda najmodernije, za pohvalu je to što su infotainment i ostale komande vrlo intuitivne i jednostavne za korištenje, bilo da se radi o verziji prije redizajna ili nakon njega, kada je Kadjar osjetno moderniziran iznutra.
Statistički gledano, Kadjar se pokazao prilično pouzdanim automobilom. Statistike njemačkog TÜV-a pokazuju da automobil ima iznadprosječnu prolaznost na tehničkim pregledima, a sličnu sliku pokazuju i statistike kvarova ADAC-a. Logično, mlađi modeli obično imaju bolje rezultate od starijih.
PLUS:
Najveće prednosti ovog automobila su dobra ponuda prostora, prostran prtljažnik, jednostavan ulazak i izlazak u vozilo, vrlo velika udobnost i dobre kočnice
MINUS:
Što se tiče varijabilnosti i drugih praktičnih vrijednosti poput ponude pretinaca Kadjar ne blista. Među minusima valja istaknuti i slabu vidljivost unatrag te veliki krug okretanja, a obiteljima će biti važno i da električno pokretani prozori nemaju zaštitu od priklještenja.
Uobičajeni uzroci kvarova
U izvješću TÜV-a Kadjar je postigao iznenađujuće dobre vrijednosti, a broj primjeraka bez nedostataka je iznad prosjeka u svim godištima. Jedini problem je brže trošenje kočionih diskova, a stariji modeli (2015. do 2017.) su imali i problema s akumulatorom, no to je većina vlasnika međuvremenu riješila ugradnjom zamjenske baterije većeg kapaciteta.
Povijest modela Renault Kadjar 2015.-2022.
2015.
Predstavljanje modela s tri varijante motora i pogonom na prednje kotače ili sve kotače. U ponudi sui bili benzinski 1.2 TCe 130 te dizelski 1.5 dCi 110 i 1.5 dCi 130 motori. Svi motori zadovoljavaju emisijsku klasu Euro 6b.
2016.
Stiže nova dodatna varijanta motora: 1.6 TCe 165 sa 163 KS.
2018.
Modificirana je paleta motora. Stižu novi benzinski 1.3 TCe 140 i 1.3 TCe 160 te dizelski 1.5 Blue dCi 115. Ovi motori zadovoljavaju emisijsku klasu Euro 6d TEMP.
2019.
Redizajn modela uz blage promjene vanjskog dizajna i unutrašnjosti. Ponuda motora ostaje nepromijenjena, no kasnije iste godine stiže novi dizelski motor 1.7 Blue DCi 150.
2020.
Nakon samo godinu i pol u Kadjaru dizelski motor 1.7 Blue DCi 150 se ukida. Modificiraju se svi benzinski motori kako bi udovoljili strožim propisima za emisije Euro 6d-ISC-FCM, a 1.3 TCe 160 sada ima 158 KS umjesto dosadašnjih 160.
2021.
Dizelski motor 1.5 BLUE dCi 115 je modificiran kako bi zadovoljio emisijsku klasu Euro 6d-ISC-FCM.
2022.
Model je ukinut, nasljednik Renault Austral stigao je u rujnu
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....