Ferrari Roma jedan je od najsuptilnijih i najležernijih modela koji dolaze iz Maranella u smislu dizajna i karaktera, jedan je to pravo sportski Gran Turismo. Za vlasnike koji bi to željeli promijeniti i žele agresivniji nastup, Mansory nudi komplet za "potpunu pretvorbu" koji automobilu donosi dramatičniji izgled zahvaljujući bodykitu od karbonskih vlakana, zajedno s povećanom snagom i ažuriranjima interijera.
Počevši od vanjštine, Roma dobiva agresivniji i više stiliziran odbojnik s novom mrežicom i dodatnim rupama za usis. Poklopac je također nov s golim karbonskim dijelom koji je jasno inspiriran 812 Competizioneom.
Na profilu vidimo istaknute razdjelnike, umjetne bočne "škrge" s dugim nastavcima na vratima, aerodinamične poklopce retrovizora i novi komplet crno obrađenih kovanih naplataka, 21-inčnih sprijeda i 22-inčnih straga. Konačno, posebno istaknut je lip-spojler koji čini LED stražnja svjetla tanjim.
Komplet karoserije je u potpunosti izrađen od karbonskih vlakana. U unutrašnjosti, Mansory je Romi dodao vlastiti amblem na upravljaču i nove kožne presvlake u crvenoj boji s crnim akcentima, a na pragovima od karbonskih vlakana stoji crveni natpis Mansory.
Međutim, nije sve u izgledu jer su brojke 3,9-litrenog twin-turbo V8 također porasle. Izlazna snaga i okretni moment povećani su sa standardnih 620 KS (456 kW) i 760 Nm na 710 KS (522 kW) i 865 Nm. Mansory nije ulazio u pojedinosti, ali pretpostavljamo da je povećanje snage rezultat nadogradnje ECU-a i novog ispušnog sustava, što je bio slučaj kod mehanički povezanog Ferrarija Portofina.
Zahvaljujući dodatnim konjima, Romi je sada do stotke potrebna 3,1 sekunda, što je za 0,3 sekunde brže od standardne. Maksimalna brzina sada iznosi 332 km/h, što je malo više od tvorničkog modela. Cijene nisu objavljene, ali s obzirom na to da je riječ o Ferrariju, ne očekivano ništa jeftino.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....