Prošla 2021. godina bila je rekordna za Ferrari, koji je tada prodao ukupno 11.115 automobila. Isporuke modela s V8 pogonom porasle su za 34,6 posto u odnosu na godinu prije, što znači da su F8 Tributo i Spider bili vrlo tražena roba. Zapravo, ta dva modela su prošle godine bili najprodavaniji modeli iz Maranella u Europi, no sada više nisu dostupni za narudžbu nakon samo dvije godine proizvodnje.
Jacopo Marcon, menadžer proizvoda za segment sportskih automobila u Ferrariju, potvrdio je odluku o zaustavljanju prodaje dvojca s F8 oznakom. Službeno objašnjenje još uvijek nije dano, ali izvršni direktor Bendetto Vigna je prošlog mjeseca rekao da je kompanija do sada ima najviše narudžbi nego ikad, što bi moglo značiti da je preostala proizvodnja za dva automobila već dogovorena. Međutim, za sada su to pretpostavke koje tek treba potvrditi.
To se čini vjerojatnim s obzirom na to da su isporuke 296 GTB-a kupcima počele, dok je 296 Spider "iza ugla". Vjeruje se da će plug-in hibridni V6 modeli učinkovito zamijeniti F8, jer čak i marka kao Ferrari mora smanjiti veličinu motora i elektrificirati se kako bi ispunila stroge propise o emisijama. Unatoč dva cilindra manje, novi 296 modeli proizvodit će više snage zahvaljujući elektromotoru.
Tijekom medijskog testiranja 296 GTB-a, Jacopo Marcon je rekao da će se proizvodnja F8 Tributa i Spidera nastaviti. No, suzdržao se od preciziranja kada će dvojac ući u "knjigu povijesti". Kada se to i dogodi, Ferrari će i dalje u svom asortimanu imati Romu, Portofina M i SF90 Stradale / Spider kao modele s V8 pogonom, uz nadolazeći SUV Purosangue.
Osim toga, u Maranellu su se također obvezali zadržati V12 motor, obećavajući još veću snagu u usporedbi s Competizioneom i Competizioneom A od 830 KS. Naravno, u planu je i nasljednik LaFerrarija. U međuvremenu, sudbina F8 Tributa i F8 Spidera još uvijek ostaje neizvjesna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....