Manhart Performance CRT800 najnoviji je izdanak njemačke tuning kuće baziran na novom Porscheu Cayenne Coupe Turbo te ispucava 800 KS i 1090 Nm okretnog momenta. To je velik porast snage u odnosu na standardnu brojku od 550 KS (404 kW) i 770 Nm.
Kako bi to sve bilo moguće, Manhart je ugradio nove turbopunjače i međuhladnjake, a zatim su na red došla softverska podešavanja ECU jedinice kako bi sve funkcioniralo savršeno.
Osim toga, prerada pod nazivom CRT800 je dobila ispušni sustav sa zaklopkom za promjenu zvuka, s promjerom otvora ispuha od 100 milimetara. Kupac može birati između keramičke ili karbonske završne obrade vrhova.
Manhart nudi ispušne cijevi s 200-ćelijskim katalizatorima i zamjenskim cijevima bez DPF-a. Međutim, oni dolaze bez TUV odobrenja, stoga nisu dostupni u Njemačkoj, pa ih tuner može samo izvoziti kupcima izvan Njemačke.
Crossover je također spušten za 35 milimetara, a tvornički zračni ovjes je zadržan i koristi nove spojne šipke.
Što se tiče dizajna, vidimo tradicionalnu crnu završnu obradu sa zlatnim prugama na haubi i bočnim stranama karoserije.
Boja plemenitog metala također se pojavljuje kao naglasak na prednjoj maski, naplatcima, kočionim čeljustima i stražnjem difuzoru. U ponudi će uskoro biti i Manhartov vlastiti prednji spojler i stražnji difuzor za Cayenne Coupe Turbo.
Performance CRT800 vozi se na 22-inčnim naplatcima s 10 krakova. Njihova širina je 10,5 inča sprijeda i 11,5 inča straga, te iako su naplatci na fotografijama završeni kombinacijom crne i zlatne, u ponudi su različite boje.
Podsjetimo, i sam Porsche odradio je tuning novog Cayennea kojeg naziva Turbo GT. Njega pokreće 4,0-litreni twin-turbo V8 od 640 KS (471 kW) i 850 Nm okretnog momenta. Motor je dobio nove komponente za radilicu, klipove, klipnjače i razvodni lanac. Modificirani automatski mjenjač s osam stupnjeva prijenosa izvodi brže promjene brzina.
Turbo GT koristi zračni ovjes koji je 17 milimetara niži od standardnog. Sustav je također do 15 posto tvrđi, ovisno o odabranom načinu rada. Cayenne GT vozi na 22-inčnim kotačima koji su 1 inč širi sprijeda, a keramičko-kompozitne kočnice su standardne. Ipak, Manhartova prerada koja nije tvornička daleko je zanimljivija...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....