Audi TT jedan je od najprepoznatljivijih automobila marke i iako ovaj model iz 2003. može izvana izgledati normalno, nije... Iz tvornice je izašao s 1,8-litrenim turbo motorom s četiri cilindra, no iz nekog nepoznatog razloga prethodni vlasnik ga je odlučio izvaditi u korist 1,9-litrenog turbo-dizelskog četverocilindraša iz VW Golfa GTD iz 2003. godine.
Međutim, to nije bilo koji stari Golfov GTD motor. Naime, napravljene su različite nadogradnje na njemu, uključujući ugradnju bregaste Colt Cams Stage 2, ARP hardvera motora, BEW injektora, pumpi za gorivo s Audija A3 TDI-a te aftermarket ispušnog sustava.
S ovim dizelskim motorom uparen je šesterostupanjski ručni mjenjač koji uključuje komplet za kratki prijenos sa Sachsovim kvačilom i zamašnjakom. Popis Cars & Bidsa također navodi da automobil ima prednju osovinu za teške uvjete rada.
1,9-litreni turbodizel izvorno je tvornički proizvodio 129 KS i 310 Nm okretnog momenta, ali sada je sposoban za oko 180 KS i 461 Nm okretnog momenta, što je dosta konjskih snaga i momenta za sportski automobil ove veličine. Snaga se na asfalt šalje putem stalnog sustava pogona na sva četiri kotača.
Kao što je spomenuto, eksterijer Audija izgleda potpuno standardno, ali postoji jedna sitnica po kojoj se ističe: mala TDI oznaka na vratima prtljažnika. TT je završen u Brilliant bijeloj nijansi i prodaje se s čistim izvješćem o povijesti. Prava kilometraža automobila nije poznata, ali turbodizelski motor radio je više od 122.000 km.
Kao i vanjština, unutrašnjost automobila je potpuno standardna i dolazi sa sportskom Aviator Grey kožom na sjedalima, tunelu mjenjača, ručnoj kočnici i donjoj polovici armaturne ploče.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....