VREMENSKA KAPSULA

Ovaj Mercedes 560 SEC AMG 6.0 s proširenom karoserijom prodaje se za 4.8 milijuna kuna

AMG je postigao izvanredan uspjeh sljedeći jednostavan princip - ako si to možete priuštiti, mi ćemo to napraviti za vas

1987. Mercedes-Benz 560 SEC AMG 6.0 ‘Wide-Body‘

 RM Sotheby‘s

RM Sotheby‘s stavio je na aukciju Mercedes 560 SEC AMG 6.0 "Wide Body", i to s kompletom proširene karoserije koji je u to vrijeme bio popularan ne samo u AMG-u, već i kod neovisnih tunera poput Koeniga ili SGS-a. I zaista, čini se da SEC pretvorbe danas postižu vrtoglave cijene.

image

1987. Mercedes-Benz 560 SEC AMG 6.0 ‘Wide-Body‘

RM Sotheby‘s

AMG je 1986. počeo razvijati trkaće motore u partnerstvu s Mercedes-Benzom, i tako je započeo polagani put prema korporativnom kišobranu marke. Jednostavno rečeno, AMG je postigao izvanredan globalni uspjeh sljedeći jednostavan princip - ako si to možete priuštiti, mi ćemo to napraviti za vas.

image

1987. Mercedes-Benz 560 SEC AMG 6.0 ‘Wide-Body‘

RM Sotheby‘s

Ovaj 560 SEC 6.0 "Wide Body" primjer je jedne od najluđih i najslavnijih AMG-ovih kreacija. Cijena AMG-ovih 6,0-litrenih i širokih paketa karoserije - dodana cijeni naljepnice potpuno novog SEC coupea - učinila je ovo jednim od najskupljih vozila ere. Ovaj previsoki trošak osigurao je da samo najbogatiji entuzijasti naručuju vrhunac tuning kataloga.

image

1987. Mercedes-Benz 560 SEC AMG 6.0 ‘Wide-Body‘

RM Sotheby‘s

Ovaj 560 SEC u arhetipskoj kombinaciji plavo-crne metalik boje s kožom u boji antracita izvorno je bio naveden kao narudžba za njemačko tržište i isporučen kao novi automobil u sjedište AMG-a u Affalterbachu, gdje je kasnije "mutirao" u super coupé.

Uz automobil dolaze kopije svih originalnih računa AMG-a iz svibnja 1987. godine, koji pokazuju da je konverzija obavljena u ime H. Herrmanna iz Berlina s preporučenom maloprodajnom cijenom proizvođača većom od 170.000 USD (1.2 milijuna kuna).

image

1987. Mercedes-Benz 560 SEC AMG 6.0 ‘Wide-Body‘

RM Sotheby‘s

AMG-ov posao sastojao se od povećanje zapremnine standardnog 5,5-litrenog M117 V8 na 6,0 litara i opremanja ga setom bregastih osovina visokih performansi smještenih u par trodijelnih glava cilindra sa 16 ventila. S modificiranim ispušnim sustavom slobodnog protoka i spojenim usisnim razvodnikom, ovaj motor proizvodi oko 385 KS i dvostruko veći okretni moment pri polovici brzine motora u odnosu na standardnu konfiguraciju.

image

1987. Mercedes-Benz 560 SEC AMG 6.0 ‘Wide-Body‘

RM Sotheby‘s

Sva ta snaga šalje se na stražnje kotače putem nadograđenog mjenjača. Odgovarajući set OZ trodijelnih Aero III kotača od 17 inča usklađenih boja nosi gume Bridgestone Potenza. Brojevi AMG karoserije mogu se pronaći na prednjem braniku s točnim podacima o zapadnonjemačkoj proizvodnji, a oznake na poklopcu ventila identificiraju zapreminu od 6,0 ​​litara, redni broj i odgovarajući ID kod zaposlenika.

image

1987. Mercedes-Benz 560 SEC AMG 6.0 ‘Wide-Body‘

RM Sotheby‘s

Dodatni utisci na glavama cilindara, ispušnim razvodnicima i prigušnom ventilu također svjedoče o opsežnim izmjenama ovog coupéa. Tu su i AMG kočione čeljusti s četiri klipa na prednjoj osovini te ekskluzivni i ispravni „AMG by Bilstein“ amortizeri i odgovarajuće opruge.

Kožna unutrašnjost antracit boje je rezervirana i naglašena iznimno atraktivnim ukrasnim letvicama od drva na vratima, armaturnoj ploči i središnjoj konzoli. Recaro CSE sjedala s dubokim bočnim podupiračima imaju brojne mogućnosti podešavanja i nadopunjuju kožom presvučeni četverokraki AMG M38 Momo upravljač.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. ožujak 2024 18:05