Thornley Kelham radionica je specijalizirana za obnovu klasičnih Lancijinih automobila, a nedavno je otkrio svoj restomod Lancije Aurelije CSL za europsko tržište kojoj daje nadimak ‘Outlaw’. U planu je samo tri primjerka koji predstavljaju još bolju verziju onoga što je u početku bilo najavljeno.
Pod poklopcem motora Aurelia ‘Outlaw’ koristi Busso 3,2-litreni V6 od 304 KS (224 kW), a Thornley Kelham ugradio je i novi sustav ubrizgavanja goriva, polirane i uravnotežene glave cilindra te mjenjač s pet brzina. Prethodni restomodovi Aurelie 'Outlaw' išli su do 223 KS (164 kW), dok je izvorni automobil imao skromnih 120 KS (88 kW).
Iz radionice navode kako je Aurelia modificirana specifikacijama 'fast road', no kako se pazilo da automobil 'zadrži okretnu rally sposobnost, koja je poboljšana u skladu s modernim očekivanjima'. Taj tretman uključuje moderne disk kočnice, modernu kutiju za papučice, servo, diferencijal s ograničenim proklizavanjem, potpuno revidirani i prednji i stražnji ovjes te kompletan kavez u kabini. Unatoč svim modernizacijama, obnovljena Aurelia još uvijek teži samo oko 1100 kilograma.
Restomod u velikoj mjeri podsjeća na šasiju broj 1010, koju ju modificirao privatni vozač utrka Giovanni Bracco. Naime, on je svoju Aureliu 1951. godine odveo na Mille Migliu gdje je osvojio srebro. Kasnije se utrkivao i na Le Mansu, gdje je pobijedio prvi, a osim Le Mansa, zlato je osvojio i na Šest sati Pescare, Carcalla Night Raceu i Carreri Panamericani. Bracco je navodno smanjio visinu krova automobila kako bi poboljšao njegovu aerodinamiku, što je Thorney Kelham rekreirao s aluminijskim pločama koje su automobil olakšale za čak 75 kilograma.
Kabina 'Outlawa' dobiva Connolly kožu, klima uređaj, razne opcije prednjih sjedala, obloge od alcantare i trkaći upravljač obrubljen drvom, kako bi zadržao karakter klasika. Na sve modifikacije utrošeno je više od 5000 sati, no cijena nije objavljena.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....