Iako je njemačka tuning kuća Manhart specijalizirana za tuniranje BMW, Audi i Mercedes modela, ovaj put su odlučili zakoračiti na "nepoznat" teren te su se dočepali Lamborghinija Urusa (jasno, navodnici su tu budući da se Urus i primjerice Audi Q8 voze na istoj platformi). Podsjetimo, novi Lamborghinijev SUV ispod poklopca skriva 4,0-litreni twin-turbo V8 motor snage 650 KS uz 850 Nm okretnog momenta što ga čini jednim od najsnažnijih serijskih SUV-ova na svijetu. Više nego dovoljno, zar ne? Ne ako pitate ekipu iz Manharta. Oni su naime snagu Urusa povećali na vrtoglavih 812 KS uz 980 Nm okretnog momenta.
I dok serijski Urus do stotke sprinta za 3,6 sekundi, tuniranoj inačici vjerojatno treba koju desetinku manje (službeni podaci još nisu dostupni). Kako se došlo do spomenutih brojki? Uz optimizaciju motora, ugrađeni su i poboljšani turbopunjači kao i novi sportski ispušni sustav (sa cool nastavcima u crvenoj boji). Dorade su napravljene i na 8-stupanjskom automatskom mjenjaču, a nisu izostali ni vizualni dodaci. Karbonski splitter, pragovi i masivni difuzor svima daju do znanja da ovdje nije riječ o "običnom" Urusu, a cjelinu zaokružuju 21-inčni Y-Spoke naplaci upareni s Pirelli P-Zero gumama.
Iako je dorada realno u potpunosti nepotrebna, sigurni smo kako će vlasnici koji ovaj model voze po ulicama Londona, Monaka, Dubaija, Los Angelesa biti itekako zainteresirani. Mi doduše jedva čekamo čuti kako se nakon spomenutih dorada ovaj monstrum čuje, no za to ćemo se morati još strpjeti...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....