Osamdesetih godina bilo je vrlo malo tvrtki ili ljudi dovoljno hrabrih da modificiraju Ferrari, ali jedan od najuspješnijih u tome bio je Koenig, koji je poznat po dodavanju još više divljine modelima iz Maranella.
Riječ je o njemačkoj tuning kući koju je osnovao Willy Koenig, koji je sam po sebi bio iskusan vozač trkaćih automobila. Pokrenuo je tvrtku 1977. s ciljem da Ferrari ponovno postane "pravi sportski automobil" nakon što je bio nezadovoljan performansama 365 GT4BB-a kojeg je kupio.
Ovaj 512 BB iz 1980. ima samo 57.629 prijeđenih kilometara, a nedavno je odrađen veliki servis u travnju ove godine od strane stručnjaka za Ferrari, Daria Saurera. On je zamijenio zupčasti remen i generalno rearirao mjenjač. Ferrari je u prilično dobrom stanju izvana i iznutra, uz samo manju količinu oštećenja od kamenčića i istrošene kože.
Svoju priču Ferrari je započeo kao obični 512 BB, dok ga drugi vlasnik nije poslao Koenigu 1983. godine. To je uključivalo blistavi bodykit, stražnje krilo, zlatne naplatke i produženi prednji razdjelnik.
Iza vozača smješten je 4,9-litreni 12-cilindrični bokser, koji proizvodi oko 450 KS zahvaljujući malo podešavanja. Snaga se šalje na stražnje kotače putem ručnog mjenjača s pet stupnjeva prijenosa.
Ovaj 512 BB prodavao se putem Collecting Cars aukcijske platforme, gdje je prodan za 166.666 eura (1,25 milijuna kuna). Uz sam automobil, vlasnik je dobio brojne originalne papire, uključujući i informacije o Koenigovom paketu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....