Jedva godinu dana nakon opsežnog redizajna Volkswagen je napravio još jednu sveobuhvatnu nadogradnju za svoj najmanji električni automobil ID.3. Najvažnije inovacije su nova verzija Pro S s 231 KS, dugo očekivani osvijetljeni klizači za postavke klime i glasnoće, poboljšano planiranje punjenja i predkondicioniranje baterije prije brzog punjenja.
Novi stroj od 231 KS kombiniran je s dobro poznatom baterijom od 77 kWh. Prema VW-u, motor je evolucija dosadašnjeg motora s 204 KS. Povećanjem snage sprint do 100 km/h se skraćuje na 7,1 sekundu, potrošnja se iznosi od 15,6 do 16,3 kWh/100 km, a WLTP domet je do 559 kilometara.
Baterija od 77 kWh novog ID.3 Pro S sada se puni snagom do 175 kW, a prije je to bilo maksimalno 170 kW. Predkondicioniranje skraćuje vrijeme punjenja, posebno zimi. Ono se pokreće automatski kada u navigaciju unesete stanicu za brzo punjenje ili ručno.
Iznutra, ID.3 ima veći zaslon osjetljiv na dodir (12,9 umjesto 12,0 inča), a stiglo je i dugo očekivano osvjetljenje klizači osjetljivih na dodir za kontrolu temperature u unutrašnjosti auta i glasnoće audio sustava. Višenamjenski upravljač također je malo redizajniran, no ostale su pomalo nespretne dodirne kontrole na njemu. VW-ova glasovna asistentica Ida, sada također ima pristup umjetnoj inteligenciji ChatGPT-a. Osim toga, VW obećava poboljšani e-route planner, odnosno poboljšano planiranje punjenja u navigacijskom sustavu.
Novost je i svojevrsna wellness funkcija s kojom se može upravljati ambijentalnim osvjetljenjem, zvukom i klimatizacijom putem različitih načina rada. Pri lansiranju bit će dostupni načini Fresh Up (osvježenje), Calm Dow (opuštanje) i Power Break (odmor). Sličnu funkciju ima i novi Tiguan.
U Hrvatsku novi model još nije stigao i ne znamo njegove cijene, no u Njemačkoj je pretprodaja nove izvedbe Pro S već počela. Auto u tamošnjem konfiguratoru ima početnu cijenu od 47.595 eura. ID.3 će uskoro dobiti i dodatne nove sportske varijante: ID.3 GTX s 286 KS i stražnjim pogonom i ID.3 GTX Performance s dva motora, pogonom na sve kotače i 326 KS.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....