Britanska agencija Advertising Standards Authority (ASA) zabranila je novi oglas Land Rovera zbog 'obmanjivanja javnosti o funkcionalnosti parking senzora'.
Na spornom videu prikazuje se Land Rover Defender koji parkira na rubu litice, koristeći kameru za vožnju unatrag i parking senzore.
Nakon dvije zaprimljene pritužbe, ASA je zaključila da bi neki gledatelji mogli povjerovati da sustavi pomoći mogu spriječiti auto da sleti preko ruba.
Jaguar Land Rover potvrdio je da parking senzori ne upozoravaju na prazan prostor iza vozila, no istakli su i da su se senzori aktivirali zbog kamenja u blizini auta.
- Jako smo razočarani odlukom ASA-e da uvaži ovu pritužbu u Velikoj Britaniji, ali ćemo se, naravno, pridržavati njihove odluke koja se temeljila samo na dvije žalbe - ističu iz Jaguara.
ASA je ovako obrazložila odluku svoju odluku:
'Senzor se javljao zvučnim signalom dok se vozilo približavalo rubu litice. U reklami se ne vidi da je senzor reagirao na kamenje, očito je da ide do ruba litice. Smatrali smo da bi neki gledatelji to mogli protumačiti kao da parkirni senzori u automobilu mogu prepoznati i spriječiti pad niz liticu'.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....