Ovog ljeta su izvještaji iz Njemačke sugerirali su da bi trenutni Volkswagen Golf mogao biti posljednji jer se njemački proizvođač fokusira na električna vozila. Međutim, u intervjuu za Autocar, izvršni direktor Volkswagen osobnih automobila Thomas Schäfer sugerirao je da to nije slučaj. Kao što je primijetio, "Nikako ne bismo odustali od imena Golf".
Schäfer je dalje objasnio: “Imamo legendarne brendove, Golf i GTI. Bilo bi ludo pustiti ih da umru. Međutim, imena bi se mogla malo promijeniti jer "postoji veza s VW-om i ID-om", tako da bi model sljedeće generacije potencijalno mogao postati "ID. Golf".
Naravno, tu se postavlja pitanje što će biti s ID.3 koji je vizualno sličan Golfu. Schäfer tvrdi da postoji prostor da se oba modela prodaju jedan pored drugog kako ID.3 "nikada nije bio nasljednik Golfa, već više Golfa Plus". Za one koji nisu upoznati s modelom, Golf Plus je bio veći jednovolumen koji se proizvodio između 2004. i 2014., a zamijenio ga je Golf Sportsvan.
Kao rezultat toga, teorijski ID. Golf bi se mogao smjestiti ispod ID-a 3. No to je nešto o čemu ne trebamo još brinuti - sve takve promjene su daleko jer Volkswagen radi na dotjeranom Golfu i očekuje se da će model osme generacije ostati u prodaji još pet ili šest godina.
Iako bi obožavatelji mogli biti užasnuti idejom o električnom Golfu GTI-u, takvo nešto čini se neizbježnim budući da će Europska unija zabraniti prodaju novih benzinskih i dizelskih osobnih vozila počevši od 2035. godine. Slične zabrane donose se i drugdje, a to proizvođače automobila ostavlja bez moralnih dvojbi u prelasku na električna vozila.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....