Golf VII diže sportsku letvicu na još višu razinu pa nakon modela GTI (220 KS) i GTI Performance (230 KS) suparnicima diže tlak nabrijanom verzijom R, koja iz 2,0-litrenog turbomotora izvlači 300 KS! To je 30 KS više od dosadašnjeg R i dovoljno za brzinski lov do stotke za 5,3 sekunde te da elektronika mora prekinuti razvijanje najviše brzine pri 250 km/h.
Četiri ispušne cijevi, 18-colni aluminijski naplaci sa pet upečatljivih krakova, dva centimetra sniženo podvozje i svijetla kućišta retrovizora osnovne su dizajnerske postavke po kojima se izvana prepoznaje najsnažnija verzija Golfa, koja prema tvorničkim navodima troši prosječno tek 6,9 l/100 km. ESP se može posve isključiti, ali u tom slučaju djelomični korektiv putanje i dalje ostaje 4motion pogon. Uz ručni mjenjač, u opciji se nalazi DSG, također sa šest stupnjeva. Osnovna verzija stajat će nešto više od 300.000 kuna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....