VW Golf GTE, kao što sama oznaka govori, predstavlja kombinaciju sportskih (GTI i GTD) varijanti i ekonomičnog plug-in hibrida. Naime, za pogon je zadužen 1.4 litreni TSI turbopunjeni motor sa 150 KS, a uz dodatnih 101 KS elektromotora, njemačkom kompaktu je osigurana maksimalna izlazna snaga od 204 KS. Kada su oba motora u funkciji, Golf GTE s mjesta do stotke stiže za 7,5 sekundi dok je maksimalna brzina 218 km/h. Kada radi isključivo elektromotor najveća brzina je 150 km/h te nudi autonomiju od 50 kilometara.
Njemački proizvođač tvrdi da se baterije u klasičnoj kućnoj utičnici struje napune za nešto više od tri sata te da kombinacija benzinskog motora i baterija pruža maksimalan doseg od 940 kilometara. Prema istim podacima, kombinirana potrošnja iznosi samo jednu i pol litru dok emisija CO2 iznosi 35 g/km. Zahvaljujući komandnim opcijama koje dopuštaju izbor načina rada, vozač teoretski danima može voziti samo na elektromotor (uz punjenje struje svakih 50 km), a benzinski motor ne treba se uopće koristiti. Premijera hibridnog Golfa održat će se početkom idućeg mjeseca na salonu automobila u Ženevi kada će biti objavljen datum dolaska u prodajne salone.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....