Novi je Ford Mustang apsolutno prilagođen očekivanjima europskih vozača koji se može kupiti kao Fastback i kao Cabrio. U ponudi su dva motora: 2,3-litreni turbo EcoBoost četverocilindrašem s izravnim ubrizgavanjem, 317 KS i 432 Nm te 5,0-litreni Ti-VCT V8 sa 421 KS i 530 Nm. Oba se isporučuju sa Getragovim 6-stupanjskim ručnim ili 6-stupanjskim Select-Shift automatskim mjenjačem po želji, dok je pogon uvijek, naravno, stražnji.
Prvo smo sjeli u Mustang sa 2,3-litrašem i određenom dozom skepse kako će se četiri cilindra snaći u američkom muscle-caru teškom 1655 kg... No motor vuče kao oparen već od niskih okretaja, kada zagrize rado se zavrti i preko 6000 okretaja, a turbo punjač pritom djeluje vrlo diskretno kroz cijelu skalu okretaja. Ručni 6-stupanjski mjenjač preciznih i kratkih hodova doslovno osvaja.
U vožnji zavojima Mustang nas je više nego ugodno iznenadio zahvaljujući novom lakšem i sofisticiranijem stražnjem multilink ovjesu, a električni servo upravljač koji se može podešavati u tri moda tvrdoće putem prekidača uvijek je vrlo precizan. Mustang s četiri cilindra i turbom stotku hvata za 5,8 sekundi i ne staje do maksimalnih 234 km/h. Usto, pravi je čistunac za jedan američki sportski auto s emisijom CO2 od 179 g/km, a trošio nam je tek 11 litara.
Mustangom možete opušteno krstariti autocestom kada do izražaja dolazi udobnost novog ovjesa i sjajna izolacija, a pogled nam pada i na spojeve plastike te kvalitetu materijala koji su sada uzorni u odnosu na prethodnu generaciju. Mustang s 5,0-litrenim V8 motorom pak pruža kudikamo drugačije iskustvo jer ovo je model s najboljim ubrzanjem koji je Ford ikada ponudio na europskom tržištu (0-100 km/h za 4,8 sekundi). Istinski je to muscle-car i bolji izbor za tradicionaliste.
Na koncu, Mustang je odlična mješavina starog tradicionalnog i suvremenog u jednom, a ako u Hrvatskoj početkom listopada kada počinje prodaja ne bude bitno skuplji nego u Njemačkoj (36 do 40 tisuća eura za 2.3 EcoBoost Fasback) bio bi pravi tradicionalni Mustang s puno snage i sportskog užitka po prihvatljivoj cijeni...
2.3 ECOBOOST FASTBACK
TEHNIČKI PODACI
Motor turbobenzinski, 2300 ccm
Snaga 317 KS pri 5500/min
Moment 423 Nm pri 3000/min
Dimenzije 478 x 191 x 138 cm
Osovinski razmak 272 cm
Prtljažnik 408 litara
Masa 1655 kg
Brzina 234 km/h
0-100 km/h 5,8 sekundi
Potrošnja 8,0 l/100 km
Ispuh CO2 179 g/km
OSTALI MOTORI
Benzinski 5.0 V8 (421 KS)
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....