Luksuznom električnom limuzinom visoke klase EQS prvi je rukavicu izazova bacio Mercedes, ali na odgovor, barem kada je BMW u pitanju, neće trebati dugo čekati. Već za dva-tri mjeseca, u proljeće 2022., na ceste stiže i7, električna interpretacija buduće generacije najveće BMW-ove limuzine, koja također dolazi sljedeće godine.
Bit će to treći bavarski iskorak u svijet čiste struje kad su u pitanju modeli nove EV generacije. Limuzina srednje klase i4 i luksuzni električni SUV model iX na velikim i razvijenim tržištima su u kratko vrijeme prikupili već solidan broj kupaca i očekivanja od nove krstarice dugačke gotovo 5,5 metara zato nisu ništa manja.
Društvene mreže otkrivaju i da je nestrpljivost ekološki nastrojenih ljubitelja BMW-a sve veća. Testiranja su međutim, ušla u finalnu fazu, a nakon testnih putešestvija po vrućim američkim pustopoljinama, izdržljivost i kapaciteti složenog električnog sklopa sada su na kušnji na snježnim cestama europskog polarnog kruga.
Službene informacije o tehničkim detaljima cure na kapaljku, no u biti se svode na zaključak da će mnogo toga biti slično ili isto kao u nedavno uvedenom iX modelu. Početni izbor tako bi trebao biti i7 eDrive 45, srednji i7 xDrive 50, a top model i7 M. Prvi će imati samo stražnji pogon, a potonja dva dolaze s BMW-ovim 4x4 pogonom xDrive.
Ptičice dobro upućene u razvoj progovorile su da će top model imati bateriju netto kapaciteta čak 120 kWh, kojom će jednim punjenjem biti ostvariv doseg od oko 700 kilometara. Najavljenom snagom oko 750 KS te s tri elektromotora nadmašit će najsnažniju serijsku verziju buduće standardne Sedmice.
Međutim, s obzirom na vjerojatnost da će verzije 45 i 50 pogonski biti kao u iX modelu, treba podsjetiti da iX ima bateriju netto kapaciteta 71 kWh, snagu od 326 KS i doseg do 410 kilometara, a u jačoj verziji 105 kWh, 523 KS i doseg do 600 kilometara. Slično se dakle, može očekivati u i7, no za sve detalje ipak će trebati pričekati dan službenog otkrivanja. Digitalizirana unutrašnjost također ima uzor u iX modelu.
Sljedeći na potezu je Audi...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....