Gotovo sve automobilske tvrtke su posljednjih godina pojednostavnile svoje logotipove. Umjesto zaigranih 3D logotipa s teksturom, brendovi su masovno prešli na jednostavan 2D izgled koji bi trebao simbolizirati održivost i digitalno doba. I Mazda bi mogla pokleknuti tom trendu. U Japanu je tako nedavno prijavljen novi zaštitni znak koji izgleda kao logo Mazde preko kojeg je prešao valjak za asfalt.
Dobra je vijest za tradicionaliste je da logo zapravo nije nimalo promijenio svoj oblik. Oblik je isti kao onaj kojeg tvrtka koristi još od 1997. godine, sa stiliziranim slovom M u sredini kružnog amblema.
Još nije jasno hoće li se ovaj novi logo službeno naći na budućim Mazdinim modelima ili će se možda koristiti samo za korporativni identitet i web stranicu, ili se pak radi samo o zaštitnom znaku koji je prijavljen bez namjere da ga se stvarno i koristi. No činjenica je da su mnogi Mazdini konkurenti ažurirali svoje logotipe baš u ovom ili sličnom stilu.
Još jedna mogućnost je da će Mazda koristiti novi logo samo za samo za električna vozila ili zajedničko ulaganje marke u Kini. Mazda je možda već koristila verziju sličnog izgleda na konceptnom automobilu u travnju. SUV Arata debitirao je na Auto China u Pekingu s pojednostavljenim logotipom osvijetljenim na prednjem dijelu vozila.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....