PRIJELOMNI TRENUCI

Toyota se usprotivila brzom prelasku na struju: ‘Volkswagen i Tesla preskaču postupnu fazu!‘

Za tvrtke koje su se odlučile prodavati električna vozila najveći problem predstavlja nabavka baterija
Predsjednik Toyote Akio Toyoda
 Profimedia

Nakon što su dva kalifornijska senatora pozvala američkog predsjednika Joea Bidena da postavi datum nakon kojeg će se postupno početi ukidati novi automobili s motorima s unutrašnjim izgaranjem, kao što su to već napravili Velika Britanija i još neke zemlje Europe,Toyota je odlučila uzvratiti udarac američkom Senatu.

Izvršni direktor japanskog proizvođača pokušat će uvjeriti senatore u "ogromne izazove" s kojima će se SAD morati suočiti na putu prema nultim emisijama štetnih plinova. Na saslušanju koje će se održati 23. ožujka u Senatskom odboru za energetiku i prirodne resurse, Toyotin Robert Wimmer će pokušati uvjeriti članove odbora da su problemi s infrastrukturom, dostupnošću baterija i cijenom preveliki da bi se motori s unutrašnjim izgaranjem potpuno eliminirali.

Prema Wimmeru japanskoj tvrtki trebalo je 20 godina da dosegne više od 4 milijuna prodanih hibridnih vozila u SAD-u. Ironično je da bi se na primjer Toyota RAV4 prodala u puno više primjeraka da ih je tvrtka mogla isporučiti.

S druge strane Akio Toyoda ne želi ubrzati usvajanje električnih vozila. Problem je nastao u tome što je Toyota očekivala da će se prijelaz na električna vozila dogoditi postupno, dok su se tvrtke poput VW Grupe i Tesle dogovorile da preskoče prijelazni period i odmah prijeđu na električnu energiju.

Za tvrtke koje su se odlučile prodavati električna vozila najveći problem predstavlja nabavka baterija. U još većem problemu su tvrtke koje do sada nisu planirale prodavati električna vozila one će zasigurno imati problema s nabavkom istih jer su se tvrtke poput VW-a i Tesle ugovorno osigurale da imaju dovoljno baterija za svoje automobile.

Što se tiče prihvaćanja od strane kupaca, u onom trenutku kada im se ponude jeftina i pristupačna električna vozila zasigurno će ih radije kupiti nego vozila s motorom s unutrašnjim izgaranjem.

To će biti prijelomni trenutak jer kada se na to doda da će automobili s motorima s unutrašnjim izgaranjem biti zabranjeni u mnogim gradovima, državama i regijama cijena istih će jako brzo padati, a većina kupaca gleda ipak da ono što kupe koliko toliko drži cijenu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
08. studeni 2024 09:08