Nakon što su dva kalifornijska senatora pozvala američkog predsjednika Joea Bidena da postavi datum nakon kojeg će se postupno početi ukidati novi automobili s motorima s unutrašnjim izgaranjem, kao što su to već napravili Velika Britanija i još neke zemlje Europe,Toyota je odlučila uzvratiti udarac američkom Senatu.
Izvršni direktor japanskog proizvođača pokušat će uvjeriti senatore u "ogromne izazove" s kojima će se SAD morati suočiti na putu prema nultim emisijama štetnih plinova. Na saslušanju koje će se održati 23. ožujka u Senatskom odboru za energetiku i prirodne resurse, Toyotin Robert Wimmer će pokušati uvjeriti članove odbora da su problemi s infrastrukturom, dostupnošću baterija i cijenom preveliki da bi se motori s unutrašnjim izgaranjem potpuno eliminirali.
Prema Wimmeru japanskoj tvrtki trebalo je 20 godina da dosegne više od 4 milijuna prodanih hibridnih vozila u SAD-u. Ironično je da bi se na primjer Toyota RAV4 prodala u puno više primjeraka da ih je tvrtka mogla isporučiti.
S druge strane Akio Toyoda ne želi ubrzati usvajanje električnih vozila. Problem je nastao u tome što je Toyota očekivala da će se prijelaz na električna vozila dogoditi postupno, dok su se tvrtke poput VW Grupe i Tesle dogovorile da preskoče prijelazni period i odmah prijeđu na električnu energiju.
Za tvrtke koje su se odlučile prodavati električna vozila najveći problem predstavlja nabavka baterija. U još većem problemu su tvrtke koje do sada nisu planirale prodavati električna vozila one će zasigurno imati problema s nabavkom istih jer su se tvrtke poput VW-a i Tesle ugovorno osigurale da imaju dovoljno baterija za svoje automobile.
Što se tiče prihvaćanja od strane kupaca, u onom trenutku kada im se ponude jeftina i pristupačna električna vozila zasigurno će ih radije kupiti nego vozila s motorom s unutrašnjim izgaranjem.
To će biti prijelomni trenutak jer kada se na to doda da će automobili s motorima s unutrašnjim izgaranjem biti zabranjeni u mnogim gradovima, državama i regijama cijena istih će jako brzo padati, a većina kupaca gleda ipak da ono što kupe koliko toliko drži cijenu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....