Danas su automobili s ručnim mjenjačima sve rjeđi, a gotovo nemoguće je pronaći takav mjenjač u klasi supersportskih i hiperautomobila.
Zato nas je Aston Martin jako iznenadio kada je predstavio novi Valour, auto koji je potpuno po ukusu “staromodnih” ljubitelja brze vožnje, sa sirovim V12 motorom koji je uparen s klasičnim ručnim mjenjačem.
Valour je napravljen povodom 110. godišnjice prestižnog britanskog proizvođača. U skladu s time bit će ograničen na samo 110 primjeraka koji će se prodavati diljem svijeta.
Kako bi karakter automobila bio još više naglašen, dizajn ima dosta retro elemenata koji podsjećaju na slavne Aston Martine iz prošlosti, posebno na legendarni V8 Vantage iz 70-ih i 80-ih godina prošlog stoljeća. Ti elementi kombinirani su s modernim detaljima i impresivnim naplatcima od 21 inča s uzorkom saća.
Uz nadoplatu moguće je dobiti i verziju s nelakiranim karbonskim dijelovima.
Unutrašnjost je također vrlo ekstravagantna. Dizajneri Aston Martina ovdje su kombinirali materijale iz prošlosti s modernima. Tako je s jedne strane korišten vuneni tvid u kombinaciji s drvenom ručicom mjenjača, a s druge strane karbonska vlakna i ultra lagana sjedala.
Za pogon je zadužen veliki V12 s 5,2 litara obujma i dva turbopunjača. Motor razvija 715 KS i maksimalni okretni moment od 753 Nm. Ručni mjenjač ima šest brzina, a auto je opremljen i blokadom diferencijala s ograničenim proklizavanjem.
Automobil je također dobio novi ovjes s adaptivnim amortizerima koji je posebno razvijen kako bi se nosio s performansama ovog auta. Konstrukcija karoserije je dodatno ukrućena, a kočnice su vrhunac tehnologije s karbonsko-keramičkim diskovima od 406 mm sprijeda i 356 mm straga. Korištenjem lakih materijala za kočnice ušteđeno je gotovo 25 kilograma.
Na žalost, Aston Martin nije objavio nikakve informacije o performansama. S obzirom na to da nešto malo slabiji V12 Vantage do 100 km/h stiže za 3,5 sekundi i juri 322 km/h pretpostavljamo da će i ovaj auto biti tu negdje, ako ne i brži.
Proizvodnja započinje kroz nekoliko tjedana, a cijene još nisu objavljene. Unatoč tome svi su navodno već prodani.
Prvi primjerci bit će kupcima isporučeni pred kraj godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....