Izvršni direktor Aston Martina, Lawrence Stroll, rekao je na medijskom okruglom stolu ovog četvrtka da su kupci "ludo" pozitivno reagirali na limitirani model Valour koji košta skoro 2 milijuna eura.
Serija od 110 automobila napravljenih povodom 110 godina Aston Martina rasprodana je vrlo brzo, a prijavilo se čak 10 puta više kupaca od broja ponuđenih automobila.
Model je nadahnut jedinstvenim Victorom, koji je i sam bio posveta Astonovim modelima iz 1970-ih i 1980-ih i temelji se na Vantageu. Ima V12 sa 715 KS i ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa. Stroll smatra da je upravo mjenjač velik dio njegova uspjeha.
"Cijeli svijet, umjesto da, kako svi misle, prelazi na električnu energiju, se vraća unatrag i želi ručni mjenjač. Govorim o ljubiteljima automobila, ljubiteljima benzina", komentirao je Lawrence Stroll.
Iako je taj njihov model veliki uspjeh ne očekuje se da će Aston proizvoditi automobile s ručnim mjenjačem u (relativno) velikom broju, no čini se da u tvrtki misle da bi mogli imati uspjeha s ručnim mjenjačima u još nekim ograničenim serijama. Stroll je također rekao da ugradnja ručnog mjenjača u Valour nije bio poseban izazov.
Automobilska industrija možda ide u jednom smjeru, ali Stroll i Aston Martin misle da njihovi kupci žele nastavak tradicije. Nedavno je tvrtka potvrdila da bi se Aston Martin Vanquish mogao vratiti s novim V12 i 835 KS.
"To je potpuno novi proizvod i taj će motor, barem za početak, dolaziti samo u našem top modelu koji ćemo lansirati na jesen", rekao je Stroll. "Neće dolaziti u DB12 kao što je dolazio u DB11. Mislimo da je DB12 sa 670 konjskih snaga dovoljno snažan da većina ljudi bude zadovoljna."
Ipak, Aston ne bježi od elektrifikacije. Nadolazeći hiperautomobil Vallhala bit će prvi plug-in marke, a isporuke bi trebale započeti do kraja ove godine, a Aston također razvija i platformu za baterijsko-električna vozila. Njihov prvi potpuno električni auto stići će 2026. godine, a nakon toga će uslijediti još tri modela, uključujući neku vrstu hiperautomobila.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....