Prošlo je točno pola stoljeća od predstavljanja prve generacije Toyote Corolle, najprodavanijeg automobila na svijetu koji se do danas u deset generacija pronašao put do 44 milijuna kupaca diljem svijeta. Ne treba posebno naglašavati što Corolla koja se proizvodi u 16 tvornica diljem planete predstavlja za marku, pa je tako sada na hrvatskom tržištu kao i diljem Europe startala 11 generacija omiljenog japanskog sedana. Naglasak je sada stavljen na suvremen dizajn, još bolji dojam opće kvalitete i izrade, a već je i prethodna generacija nudila obilje prostora u kabini za sve putnike. Usto unaprijeđen je i osjećaj u vožnji te dodan Toyota Safety Sense sustav.
Unutrašnjost nove Corolle pak, redizajniran je s ciljem da se kupcima ponudi ne samo viša razina tehnologije, nego i viša kvaliteta završne obrade. Iz tog razloga izvršene su sveobuhvatne izmjene putničke kabine, s velikom pažnjom koja je posvećena svakom detalju, kako bi se unutrašnjost u većoj mjeri dopao europskim kupcima. Unutrašnjost predstavlja naprednu tehnologiju koja olakšava svakodnevno putovanje. Prije svega, izdvaja se novi dodirni ekran od 7 inča s elektrostatskim upravljanjem, ispred vozača je još jedan ekran, od 4,2 inča koji prikazuje podatke putnog računala, a druga generacija multimedijskog sustava Toyota Touch sada je jednostavnija za rukovanje.
Osim toga, multimedijski sustav Toyota Touch 2 je dobio novi, brži softver s bogatijim sadržajem navigacijskog uređaja. U vožnji pomažu i unaprijeđeni sustav pomoći pri kretanju na strmini (Hill-start Assist Control - HAC) kao i Simple-Intelligent Parking Assist System (S-IPA). Skup sigurnosnih sustava, Toyota Safety Sense, koji obrađuje podatke koje automobil prikuplja laserom i kamerom, standardna je oprema u višim paketima opreme Corolle. Toyota Safety Sense sprečava sudar ili smanjuje posljedice sudara u brojnim opasnim situacijama u kojima se vozač u prometu može naći, a u sebi sadrži sustav PCS (Pre-Collision System) sa upozorenjem za nenamjerno prestrojavanje čitanje prometnih znakova, kao i automatska duga svjetla. Nova Corolla se odlikuje i izmjenama na ovjesu i upravljaču kojima je postignuto poboljšanje udobnosti i stabilnosti. Osim toga, veliki trud je uložen u znatno smanjenje prenošenja buke i vibracija u kabinu. Što se tiče vanjskog izgleda on je u odnosu na prethodnika bitno moderniziran i usklađen s ostatkom game.
U motornoj ponudi tri su agregata: benzinski 1,33 Dual VVT-i od 99 KS i 128 Nm koji prosječno troši 5,6 litara, potom 1.6 Dual VVT-i Valvematic od 132 KS i 160 Nm, koji prosječno troši 6 litara te dizelski 1.4 D-4D od 90 KS i 205 Nm koji se prosječno zadovoljava s tek 3,8 litara prema tvorničkim podacima. Svi motori su opremljeni šestbrzinskim ručnim mjenjačem, a 1.6 benzinski motor dostupan je i s automatskim mjenjačem Multidrive S. Kupci na izbor imaju četiri paketa opreme Terra, Luna, Style i Sol.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....