S novim Priusom, Toyota je pokrenula reviziju game svojih najpoznatijih hibridnih modela čineći novi model značajno dinamičnijim, prostranijim i vizualno privlačnijim od svojih prethodnika. Značajna poboljšanja napravljena su i na plug-in hibridnom pogonskom sklopu.
Najveće promjene započinju već s vanjskim izgledom, automobil se oslanja na monoformnu siluetu svojih prethodnika, no ima dulji međuosovinski razmak, niže težište i veće 19-inčne kotače kao standard. Dizajn dijeli sličnosti s Toyotinim novim modelima, posebice na prednjem dijelu gdje se nalaze slična LED svjetla. Straga dominira LED svjetlosna traka pune širine.
Temelj novog Priusa je Toyotina druga generacija TNGA platforme. Ova platforma ima MacPherson ovjes sprijeda, dvostruku ramena straga i generalno kruću karoseriju od odsadašnjeg modela. Toyota također kaže da druga generacija TNGA platforme rezultira "boljim odzivom na upravljaču u vožnji zavojima i boljom stabilnošću u vožnji na ravnom".
Za Japan su najavljena dva pogonska sklopa. Prvi kombinira 2,0-litreni četverocilindrični Dynamic Force motor, električni motor i litij-ionske baterije za isporuku kombiniranih 223 KS (164 kW). Toyota tvrdi da ova varijanta ima 50 posto veći domet vožnje u EV načinu rada od prethodnog modela, ali još nije objavila konkretna brojka dometa.
Drugi pogon koristi Toyotin serijski paralelni hibridni sustav dostupan u 1,8-litrenim i 2,0-litrenim verzijama i proizvodi čak 195 KS (144 kW). Ovaj model također koristi E-Four sustav pogona na sva četiri kotača koji posljedično nudi veću stabilnost.
Mnoštvo sigurnosnih značajki dolazi u paketu s novim Priusom. To uključuje najnoviju verziju Toyota Safety Sensea koja uključuje prednju monokularnu kameru, stražnju kameru za digitalni unutarnji retrovizor i snimač vožnje u vozilu. Sustav Toyota Teammate također dolazi standardno i uključuje napredno parkiranje s daljinskom funkcijom, koja omogućuje daljinsko upravljanje automobilom prilikom ulaska i izlaska s parkirnog mjesta.
Toyota je također opremila Prius s dvije dodatne utičnice od 1500 W. Snaga se može crpiti u jednom od dva načina. Prvi, BEV vanjski način napajanja, koristi samo napajanje iz baterije dok HEV način vanjskog napajanja puni bateriju iz motora ako je preostala snaga postane preniska.
Novi Prius također je opremljen solarnim sustavom punjenja koji proizvodi dovoljno energije za do 1250 km vožnje godišnje. Električna energija proizvedena dok je vozilo parkirano koristi se za punjenje pogonske baterije. Sustav također opskrbljuje struju za klima uređaj i druge funkcije.
Interijer je također radikalno odmaknut od prethodnih modela. Ponosno mjesto na nadzornoj ploči zauzima 12,3-inčni infotainment zaslon, dok je tu i digitalna ploča s instrumentima. Oblik nadzorne ploče također je potpuno nov i uključuje sustav upozorenja koji će upozoriti vozača na otkrivene objekte bljeskanjem ambijentalnih svjetala.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....