Drugo mjesto i Srebrni volan pripao je Volkswagen Golfu, dok je trećeplasirani i osvajač Brončanog volana Renault Clio. U izboru su ušli najveći ovogodišnji noviteti na automobilskom tržištu i oni koji upravo kreću u prodaju. Finale je dočekala vrlo izjednačena šestorka: Fiat Panda, KIA Cee'd , Peugeot 208, Renault Clio, Seat Toledo/Škoda Rapid i Volkswagen Golf. Seat i Škoda imali su zajedničku nominaciju, jer je riječ o gotovo identičnim automobilima koji su tako bili u konkurenciji i za Europski automobil godine.
Potom je slijedilo zahtjevnih sedam dana testiranja na ORYX-ovom poligonu u Mičevcu. Odluku je donio žiri u sastavu Hrvoje Tomić (Auto klub), Marin Galić (Jutarnji list), Ozren Adamović (AutoBild), Marin Tomaš (24 sata), Sandra Mikulčić (Večernji list), Zdravko Juričko (Slobodna Dalmacija), Marko Dragun (Auto Moto Magazin), Igor Sertić (HTV), Kristijan Tićak (Auto Motor i Sport), Mirko Vukotić (Hrvatska Press Grupa) i Mato Pavličević (Transport Magazin/RTL.hr).
Dodijeljena su već tradicionalno i posebna priznanja za coupé, dizajn, ekologiju, gradski automobil, kabriolet, lako gospodarsko vozilo, najpovoljniju kupnju, najprodavaniji automobil, obiteljski automobil, poslovnu limuzinu, sigurnost, terenac-SUV-crossover i tehničke inovacije.
Nagradu za terenca osvojila je Opel Mokka, za najbolji coupe dvojac Toyota GT86 i Subaru BRZ za dizajn Mercedes A klasa, za ekologiju Kia Optima u hibridnoj izvedbi, za gradski automobil Fiat Panda, za kabriolet Mercedes SL, za lako komercijalno vozilo Ford Transit Custom, za najpovoljniju kupnju dvojac Citroën C-Elysee i Peugeot 301, za obiteljski automobil Dacia Lodgy, za najprodavaniji model Volkswagen Polo, za poslovnu limuzinu BMW serije 3, za sigurnost Volvo V40 i za inovaciju Mazda Skyactive tehnologija.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....