KTM 790 Duke je sjajan motocikl, a sada je austrijska tvrtka predstavila daljnju evoluciju s novim 890 Duke modelom koji želi biti najbolji u segmentu "nakeda" srednje klase.
Što nudi novi motocikl iz Mattighofena? Poznati linijski dvocilindraš LC8c ugrađen u KTM 790 Duke za ovu je priliku dorađen te na tržište donosi nešto čemu motociklisti koji vole aktivniju vožnje neće moći odoljeti. Međutim, nije ekstreman poput prošle godine predstavljenog KTM 890 Duke R modela za ambicioznije vozače koji voze do kontakta koljena i asfalta i negdje je točno na pola puta između verzije 790 i 890 R.
Izgled novog KTM 890 Duke ne ostavlja sumnje u njegovu snagu: s obujmom koji se povećao sa 789 na 889 ccm i snaga te moment na 115 KS i 92 Nm (za 10 KS i 5 Nm više od KTM 790 Duke), kao i s 20 posto veće rotacijske mase, osim performansi, poboljšana je stabilnost u zavojima i zajamčen je mirniji rad motora pri malim brzinama.
Uz to, motor je kompatibilan s Euro 5 normom, a s potrošnjom od 4,8 litara na 100 km nije samo brz, već i ekonomičan. Novi KTM 890 Duke uklapa se u "srednju klasu" nakeda po svom konceptu, svojoj upravljivosti i rukovanju, ali prema KTM-u, performanse i vrhunska elektronika ulaze u višu klasu.
Na prilagodljivom TFT zaslonu možete birati između načina vožnje KIŠA, STREET i SPORT, a ako želite iskoristiti puni potencijal 890 Dukea, vozač može prilagoditi postavke pomoću opcionalnog TRACK načina vožnje. Kontrola proklizavanja može se podesiti u devet stupnjeva, a odziv gasa prilagoditi u tri stupnja. Zahvaljujući 6-D senzoru upravljačka jedinica daje mnoštvo informacija o ponašanju i položaju motocikla kako bi pružila optimalne povratne informacije.
Nadalje, dva "plutajuća" kočna diska od 300 mm s poboljšanim čeljustima kočnica i novim pločicama djeluju u suradnji s ABS sustavom. Stražnji okvir od lijevanog aluminija zajedno s okvirom od krom-molibden čelika, jamči vrhunske povratne informacije i izuzetno precizno upravljanje s tim da motor igra važnu ulogu kao potporni dio.
Unatoč tehničkim unaprjeđenjima KTM 890 Duke nije dobio niti kilogram težine te dalje teži tankih 169 kg (suha masa). Inovativni, jednostavan i minimalistički stražnji okvir sadrži usisnike za zrak i kutiju filtra zraka, a tu su i poboljšani WP APEX ovjes i plinski amortizer. Što se tiče ergonomije, KTM 890 Duke, za razliku od R varijante, usmjeren na širu ciljnu skupinu i stoga nudi nižu visinu sjedala od 820 mm za različite konstitucije vozača.
Detalji: kompaktno stražnje svjetlo integrirano je u držač registarske pločice, što smanjuje dimenzije i stvara potencijal za personalizaciju, potpuna LED svjetla, gume Continental ContiRoad bez zračnica koje sjajno prianjaju na kiši, nude visoku stabilnost i kratku fazu zagrijavanja, kompatibilnost s myRide aplikacijom KTM-a, te velike mogućnosti personalizacije s KTM Power elementima poput poklopca lančanika ili Akrapoviča za bolji zvuk...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....