Originalni recept usađen u 350.000 primjeraka koliko ih je od 1993. proizvedeno, Talijani su primijenili i na novom izdanju Monstera. Pakiranje se doduše radikalno promijenilo. Okvir od čeličnih cijevi ustupio je mjesto aluminijskom, ali i to je dio tradicije jer isto rješenje koristi Panigale V4, trenutno najprodavanija sportiva na svijetu.
Koplja se lome i oko izgleda, za tradicionalne poklonike, previše bliskog japanskim konkurentima, no, to je već stvar ukusa. Dilema nema po pitanju sadržaja jer novo izdanje „čudovišta“ koje je kroz godine postao autentična ikona i inspiracija za konkurenciju, tehničkim elementima ponovno podiže letvicu.
Uz okvir koji vuče porijeklo iz Superbike prvenstva, posebno poglavlje predstavlja motor. Testastretta obujma 937 ccm, hlađen je tekućinom i izvrstan je primjer dorade kakvu prakticiraju u Bologni. Uz povećanje obujma, povećana je snaga i okretni momenta, ali smanjena težina (-2,4 kg).
Talijanski L-twin s Desmodromic distribucijom sada isporučuje 111 KS pri 9250 okretaja uz okretni moment od 93 Nm koji se javlja u širokom rasponu. Motor je učinkovitiji i brže se odaziva na gas, a prati ga i novi mjenjač sa serijski ugrađenim Quick Shifterom.
Smanjenje kilograma opsesivno je primijenjeno na svaki detalj. Dovoljno je reći da okvir teži samo 3 kg, odnosno 4,5 manje od prethodnika, a dodamo li tome naplatke, vilicu, stražnji element okvira, inženjeri su skinuli 18 kg za ukupnih 188. Osim što je lakši novi model je i kompaktniji s međuosovinskim razmakom od 1474 mm i poboljšanim kutom upravljanja.
Sve to rezultira lakšim i neposrednijim upravljanjem podržanim elektroničkim paketom dostojnim top modela Ducatija. Standardna oprema uključuje kontrolu ABS Cornering, Traction i Wheelie Control, te klasične programe vožnje koji se očitavaju putem 4,3-inčnog TFT displeja instrumenata.
Cijena Monstera u Hrvatskoj je 94.990 kn, a za verziju Plus s malim pokrovom instrumenata i sjedala suvozača, treba nadodati 2000 kn.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....