Nakon dobro obavljenog posla u Monte Carlu, puno se očekivalo od Viliama Prodana i Zorana Raštegorca na Croatia Rallyju. Hrvatska je posada vrlo ozbiljno pristupila pripremama i na start stigla s puno optimizma i ambicija, spremna za novo odmjeravanje s najboljima. Nažalost, utrka je za njih završila već na drugom brzincu.
- Krenuli smo vrlo živo, ali prvi brzinac koji je u pripremi relija izgledao kao nekakvo zagrijavanje, postao je jako zahtjevan i težak što je potvrdilo i izlijetanje Rovanpere, pa i problemi koje je u drugom prolazu imao Ogier. Ipak, odradili smo ga dobro, s dozom opreza.
Unatoč neočekivano zah-tjevnom ispitu Prodan je prvi ispit odradio solidnim tempom i vremenom koje ga uvrštava u prvih deset u konkurenciji Rally4 automobila. No, već drugi ispit bio je za njih i posljednji.
- Uzeli smo dobar tempo, ali nakon desetak kilometara otkazala je tehnika. Automobil je ubacio u sigurnosni program, pokušali smo ga par puta gašenjem-paljenjem resetirati, ali nije bilo pomoći. Kad smo se vratili u servis postalo je jasno da smo ostali bez turbopunjača. Ford jamči 4000 km za turbo, a naš je imao tek 500 i nismo ni razmišljali da bi nam mogao otkazati. Pa ga nismo ni imali među prijavljenim rezervnim dijelovima. Nažalost, i to je dio sporta, zaključuje Prodan, koji dodaje i što je dalje u planu:
- Nakon odustajanja u Zagrebu, odustali smo od još jednog WRC nastupa ove sezone. Sezonu nastavljamo u nacionalnom prvenstvu. U kalendaru je ukupno pet relija, tri u Hrvatskoj i dva u Sloveniji, a prvi je na rasporedu INA Delta Rally sredinom lipnja.
---
Početkom sezone Prodan i Raštegorac planirali su najmanje tri WRC nastupa u ovoj godini, ali nakon odustajanja na Croatia Rallyju planovi su se izmijenili, pa u nastavak sezone
kreću u lov na domaće trofeje
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....