Uspješna tvrtka

U njihovoj nagradnoj igri zabilježeno je dva milijuna prijava, a stoje i iza jednog velikog gastro fenomena

INA Loyalty program nije samo najveći program vjernosti na benzinskim postajama u Hrvatskoj, već i pionir u pružanju personaliziranih usluga svojim korisnicima
 Vlado Kos/Cropix

INA Loyalty program ovih dana slavi svoj četvrti rođendan, a u tih nekoliko godina izrastao je u pravi fenomen u hrvatskom maloprodajnom sektoru. Tijekom ovog perioda, program je postao najveći program vjernosti na benzinskim postajama u Hrvatskoj, značajno nadmašivši konkurenciju, a impresivne brojke to nedvojbeno potvrđuju. Trenutačno broji više od 685 tisuća registriranih korisnika, od kojih je više od 260 tisuća aktivno svakog mjeseca. Ove brojke pokazuju ne samo popularnost, već i kontinuiranu angažiranost korisnika koji redovito koriste pogodnosti koje INA Loyalty pruža.

Jedan od najvećih uspjeha programa ogleda se u nagradnim igrama, koje privlače velik broj sudionika. Samo u posljednjoj nagradnoj igri zabilježili su više od 2 milijuna prijava, što svjedoči o snažnom interesu javnosti. Ovakve brojke nisu uobičajene, posebno u kontekstu nagradnih igara na benzinskim postajama, što jasno upućuje na to da INA uspješno kombinira kvalitetnu ponudu i atraktivne nagrade koje privlače pozornost kupaca.

- Ove brojke pokazuju koliko su naši korisnici zadovoljni programom te koliko je snažan utjecaj INA Loyalty brenda diljem zemlje, a naše ambicije zahvaljujući ovakvim povratnim informacijama sve su veće – kaže Ivana Herceg Batić, direktorica Marketinga maloprodaje i programa vjernosti u Ini.

image

Ivana Herceg Batić

INA

INA Loyalty program nije samo najveći program vjernosti na benzinskim postajama u Hrvatskoj, već i pionir u pružanju personaliziranih usluga svojim korisnicima. Ono što ga čini posebnim jest kontinuirana prilagodba tržištu i uvođenje inovacija koje program izdvajaju od konkurencije. Od svog početka, program je evoluirao u smjeru digitalizacije, omogućujući korisnicima brz i jednostavan pristup pogodnostima putem mobilnih aplikacija i digitalnih platformi.

- Iako za sada ne mogu otkriti sve detalje, sigurno je da ćemo nastaviti razvijati personalizirane ponude i koristiti naprednu analitiku kako bismo još bolje razumjeli potrebe naših vjernih kupaca. Razmatramo i implementaciju novih tehnologija poput umjetne inteligencije, a sve kako bismo dodatno unaprijedili iskustvo te u stvarnom vremenu kreirali ponude koje odgovaraju specifičnim potrebama svakog pojedinačnog korisnika – priča nam Herceg Batić.

Gastro hitovi

Osim tehnoloških inovacija i internacionalnog širenja, INA Loyalty program nastoji i dalje unaprjeđivati korisničko iskustvo kroz konstantna istraživanja tržišta. Svaka povratna informacija detaljno se analizira kako bi ponude bile što relevantnije. Iznimno je važno da kupci osjete da INA razumije njihove potrebe i pruža im dodatnu vrijednost kroz svaki posjet INA maloprodajnim mjestima.

- Svakoga tjedna prikupimo oko 20 tisuća povratnih informacija. U principu, kroz naprednu analitiku pratimo kupovne navike te u skladu s time, prilagođavamo popuste i pogodnosti kako bi bili što relevantniji za naše vjerne članove – govori direktorica.

Nastavlja kako je dosadašnje iskustvo pokazalo da korisnici najviše koriste pogodnosti u vezi gastro proizvoda poput hot doga, sendviča, kave.

- Po tome smo ujedno vjerojatno i najprepoznatljiviji ne samo u zemlji, već i u cijeloj regiji. Unatoč uspjehu ovog dijela poslovanja, mali upgrade postigli smo i uvođenjem „gastro bedževa“. Naši kupci mogu sakupljati bedževe za kupnju tih proizvoda, a samim time ostvaruju dodatne popuste i naposljetku, nagrade. Moram reći da naši izazovi i nagradne igre privlače zbilja velik broj zainteresiranih korisnika, što prije svega proizlazi iz činjenice što nudimo zabavan i interaktivan način korištenja programa, a na koncu i mogućnost ostvarenja neke dodatne vrijednosti na samo iskustvo, pa i uslugu – kaže Herceg Batić.

Prije mjesec i pol dana je završila velika nagradna igra „Uz INA Loyalty svi dobivaju“, Mercedes GLA je otišao u Slavoniju, a skuter Piaggio Beverly u Zagreb. Prije koji dan je krenula nova nagradna igra, ponovno sa sjajnim nagradama.

image
INA

- Smatram da su nagradne igre zaista sjajan način da nagradimo naše vjerne kupce i pokažemo im koliko cijenimo njihovu lojalnost, ne samo našem programu, nego i cjelokupnom brendu. Naše nagradne igre kroz godine su postajale sve popularnije, a i bilježimo sve veći broj prijava. Dosadašnje iskustvo je pokazalo da nam upravo nagradne igre pomažu kreirati uzbudljiv digitalni put za naše korisnike kroz INA Loyalty program. Vjerujem i da je vrijednost nagrade, kao što je upravo spomenuti automobil, dodatna motivacija našim korisnicima za sudjelovanje u nagradnim igrama, a tijekom godina smo po tome postali i prepoznatljivi – govori Herceg Batić.

Širenje u inozemstvo

Uz domaći uspjeh, program se proširio i na međunarodna tržišta, omogućivši korisnicima prikupljanje bodova i korištenje pogodnosti na INA, MOL i Slovnaft maloprodajnim mjestima u inozemstvu. Ovaj međunarodni aspekt programa posebno je značajan za ljude koji su često na putu, koji sada mogu uživati u benefitima INA Loyalty programa i izvan granica Hrvatske. Tako INA zadržava kontinuitet lojalnosti svojih kupaca, nudeći im osjećaj doma i na putovanjima. Ovaj strateški potez dodatno je učvrstio njihovu poziciju kao lidera u regiji, pružajući korisnicima jedinstveno iskustvo bez obzira na lokaciju.

image
Tom Dubravec/Cropix

- Moram priznati da su reakcije izuzetno i isključivo pozitivne! Korisnici koji često putuju po regiji zaista cijene mogućnost korištenja pogodnosti na INA, MoL i Slovnaft maloprodajnim mjestima i izvan Hrvatske. Tako na putovanjima mogu zadržati kontinuitet u vjernosti svome odabiru, našem brendu, ali mogu i koristiti pogodnosti kao da su kod kuće. Ljudi vole osjećati atmosferu doma daleko od doma. Vjerujem da baš zato biraju INA maloprodajna mjesta umjesto konkurencije – kaže direktorica.

Poseban uspjeh Inine maloprodaje bilježi se i u segmentu gastro ponude, koja je postala prepoznatljiva ne samo u Hrvatskoj, već i u cijeloj regiji. Inovativan pristup Ine u ponudi hrane i pića, s naglaskom na već spomenuti Fresh Corner, učinio je da su proizvodi poput hot doga, sendviča i kave postali neizostavan dio iskustva kupnje na INA maloprodajnim mjestima. U periodu pandemije koronavirusa, upravo je gastro ponuda ostvarila veliki rast, jer su korisnici cijenili brzinu, kvalitetu i pristupačnost ove usluge.

image
Domagoj Kunić

- Fresh Corner hot dog je stvarno postao hit. Vjerujem da u Hrvatskoj ne postoji osoba koja nikada nije čula za ovaj gastronomski užitak. Zbog čega je tako? Ključ uspjeha leži u kvalitetnim sastojcima, pažljivom odabiru recepata te pristupačnim cijenama. Naši korisnici vole brzu i ukusnu hranu koju mogu ponijeti sa sobom, a koja je isto tako i u skladu s njihovom kupovnom moći. Kada se sve zbrojiti, mi smo se potrudili osigurati im dobivanje upravo onoga što očekuju te svakim proizvodom zadovoljiti njihove visoke standarde na koje su kod nas navikli – priča Herceg Batić.

Hrvati su poznati kao veliki kavopije, pa na INA prodajnim mjestima uvijek drže do toga da kava bude vrhunske kvalitete. Njihova direktorica otkriva nam i da na tom polju spremaju velike novitete.

- Naravno! Stalno razmišljamo o budućnosti i radimo na razvoju našeg koncepta, uključujući ponudu kave, koja zauzima posebno mjesto u Fresh Corneru. Našoj ponudi se, osim nove mješavine robuste i arabice, pridružuje stopostotna arabica iz Brazila, koja će zadovoljiti i najzahtjevnije ljubitelje kave. Ova srednje do slabije pržena kava pruža iznimno kremast okus s notama slatkog čokoladnog mlijeka, prženih badema, marcipana i butterscotcha. Posebno smo ponosni što su upravo naši kupci sudjelovali u odabiru kave koju prodajemo kroz niz provedenih kušanja. Vjerujemo da smo tako osigurali da svaka šalica kave u Fresh Corneru odražava ono što naši korisnici zaista žele. Ovaj korak je samo jedan dio naše vizije – stvaranja najboljeg iskustva ispijanja kave, uz uvijek visoke standarde koje naši korisnici zaslužuju – zaključuje Heceg Batić.


Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji Native Ad Studija Hanza Medije i Ine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. listopad 2024 11:41