Dva najtraženija i ključna modela Volkswagenove game gospodarskih vozila u novom izdanju mogu se pohvaliti smanjenom potrošnjom, nižim troškovima održavanja, postignutim Euro 6 normama te cijenama sličnim kao kod prethodnika. Premda izvana ne nude revoluciju, nego samo blagu dizajnersku evoluciju, njemački tandem u kabini nudi riznicu naprednih tehnologija.
Uz kvalitetnije materijale, putnicima su na raspolaganju brojni sigurnosni i multimedijski sustavi, poput velikog zaslona osjetljivog na dodir, kamere za parkiranje unatrag, Park Assist za bočno parkiranje, Front Assist pomoću kojega se vozilo automatski zaustavlja pri brzini do 30 km/h te sustav automatske regulacije razmaka (ACC) koji radarski nadzire razmak i brzinu vozila ispred.
Transporter T6 će se, kao i dosad, nuditi u brojnim izvedbama, od putničke do teretne, a za pogon je zadužena nova motorizacija usklađena s Euro 6 normom. Riječ je o četiri TDI i dva TSI motora, koji iz obujma od dvije litre razvijaju 84, 102, 150 i 204 KS(TDI), odnosno 150 i 204 KS (TSI).
Ponudu standardne i Maxi izvedbe Caddyja pod prednjim poklopcem čine četiri izvedbe četverocilindarskog dizelaša 2.0 TDI u rasponu od 75 do 150 KS te tri benzinca: 3-cilindarski 1.0 TSI sa 102 KS, 4-cilindarski 1.2 i 1.4 TSI sa 84, odnosno 125 KS.
Jedan od važnijih aduta na domaćem tržištu bit će cijena koja nije rasla u odnosu na aktualne. Tako je Caddy furgon pokretan dizelskim 1.6-litrenim TDi motorom sa 75 KS dostupan za 125.700 kuna, a Caddy 4 Life s osnovnim 1.2-litrenim TSI-jem za 145.740 kuna. Šesta generacija Transportera u furgon izvedbi pokretanoj dvolitrenim TDI motorom stoji 185.176 kuna, a putnička je verzija dostupna za 256.156 kuna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....