MAJSTOR ZA SVE

VOZILI SMO: VW CADDY Dobro se vozi, a još bolje prevozi

Pametno preklapanja sjedala omogućuje da se Caddy u čas pretvori iz putničkog u teretno vozilo

Nedugo nakon što je konkurencija osvježila Renault Kangooa, Fiata Dobla i Citroen Berlinga, Volkswagen je na tržište lansirao četvrtu generaciju Caddyja, svojeg najprodavanijeg modela iz gospodarskog programa.

Sa sada već nevjerojatnih 11 godina na leđima, treća generacija otišla je u povijest, a nasljedniku je kao izazov ostavljena okrugla brojka od 1,5 milijuna prodanih primjeraka.

Premda su već prve fotografije nove generacije otkrile da je VW i na Caddyju primijenio filozofiju "manje je više", prvi susret uživo u Marseilleu donio je potvrdu evolucije umjesto revolucije, barem što se tiče vizualnog dojma. Prema već iskušanom receptu blage dizajnerske korekcije uskladile su Caddy s ostatkom VW obitelji, a elegantnijem izgledu pridonijeli su nova svjetla, maska hladnjaka, branik te stražnja svjetla.

Za razliku od vanjskog dijela, ulazak u unutrašnjost otkriva veće razlike u odnosu na izlaznu generaciju. Uz novu središnju konzolu, upravljač, ručicu mjenjača i ventilacijske otvore, na dodir se osjeća uporaba kvalitetnijih materijala. S bogatijim paketima opreme dostupna je kamera za vožnju unatrag, multimedijski te sustav Park Assist za automatsko bočno parkiranje. Prve kilometre odradili smo u produženoj Maxi izvedbi sa sedam sjedala, koja čini trećinu ukupne prodaje Caddyja. Uz veću dužinu (+47 cm), nudi i veći međuosovinski razmak (+32 cm), pa je Maxi idealan za transformaciju iz putničkog u dostavno vozilo, dijelom i zato što se naslon klupe trećeg reda i klupa u drugom redu jednostavnim potezom sklapaju prema naprijed. Ponudu standardne i Maxi izvedbe pod prednjim poklopcem čine četiri izvedbe četverocilindarskog dizelaša 2.0 TDI u rasponu od 75 do 150 KS te tri benzinca (3-cilindarski 1.0 TSI sa 102 KS, 4-cilindarski 1.2 i 1.4 TSI sa 84, odnosno 125 KS.

Svi dizelaši su dotjerani i emitiraju manje štetnih plinova, a mi smo isprobali perjanicu ponude sa 150 KS. Motor odlično reagira na niskim okretajima, a zahvaljujući momentu od 340 Nm, vozač Caddyja nema problema s iskorištavanjem punog potencijala konjice čak i pod punim opterećenjem. U vožnji se osjete sve kvalitete uzorito podešenog ovjesa koji pruža udobnost i stabilnost, bez obzira je li riječ o praznom ili natovarenom vozilu. Među novim sustavima pomoći vozač će zasigurno najviše cijeniti Front Assist pomoću kojeg se vozilo automatski zaustavlja pri brzini do 30 km/h te sustav automatske regulacije razmaka (ACC) koji radarski nadzire razmak i brzinu vozila ispred. Novi Caddy na domaće tržište stiže u rujnu kada će biti poznate i cijene.

TEHNIČKI PODACI

2.0 TDI

Motor turbodizelski

Obujam 1968 ccm

Snaga 150 KS

Moment 350 Nm

Dimenzije 440 x 179 x 182 mm

Osovinski razmak 268 mm

Prtljažnik 750/2850 litara

Brzina 194 km/h

0-100 km/h 9,9 sekundi

Potrošnja 4,9 litara

Ispuh CO2 129 g/km

OSTALI MOTORI

Benzinski 1.0 TSI 102KS, 1.2 TSI 84 KS, 1.4 TSI 125 KS

Dizelski 2.0 TDI (75, 102, 122 KS)

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. studeni 2024 19:17