Lamborghini već neko vrijeme koketira s idejom novog 2+2 grand tourera, no sada je odluka konačno i službena. Prvi potpuno električni model talijanske marke stići će 2028. i imat će četiri sjedala.
Iako su potvrda i vremenski okvir vrijedni pažnje, teško da su iznenađenje. U siječnju 2022., izvršni direktor Lamborghinija rekao je da se marka naginje prema grand toureru za svoje prvo električno vozilo, segmentu u kojem marka nije bila desetljećima.
Iako je Lamborghini najpoznatiji po svojim klinastim superautomobilima s motorom u sredini, njegova je rana povijest puna grand tourera s prednjim motorom i četiri sjedala. To uključuje 400 GT, Urraca, Espadu, Islera i druge.
Dok proizvođač sada potvrđuje planove za svoje prvo električno vozilo, činjenica da će to biti 2+2 grand tourer baca vjetar u elektrifikaciju. Unatoč povijesti Lamborghinija s četverosjedima, superautomobili su njegov identitet, ali rukovoditelji ne vjeruju da je EV tehnologija još spremna za njih.
Ranije ove godine, glavni tehnološki direktor marke, Rouven Mohr, rekao je da za "supersportski električni automobil još nije pravo vrijeme". Požalio se da performanse EV-a previše ovise o stanju napunjenosti i temperaturi baterije da bi se napravilo uvjerljiv superautomobil - usprkos impresivnim brojkama ubrzanja.
Priznao je da će za pet do šest godina tehnologija možda sazreti do točke u kojoj je Lamborghini spreman posvetiti se električnom pogonu. To sugerira da bi električni grand tourer 2+2 koji Lamborghini proizvodi mogao biti brz, ali neće biti kao njegovi prethodnici s unutarnjim izgaranjem.
Umjesto toga, poput Urusa, bit će više fokusiran na dnevne potrebe vožnje. Budući da je SUV dugoročno najprodavanije vozilo marke, postoje svi pokazatelji da su njegovi kupci voljni kupiti nešto što nije "super sportski automobil".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....