Poput većine svojih konkurenata, talijanski proizvođač automobila shvaća važnost elektrifikacije svoje linije te je sredinom 2021. potvrdio da će doista predstaviti EV 2027. ili 2028. godine. Poznato je da će taj EV služiti kao četvrti model u asortimanu, a ne kao varijanta nasljednika Aventadora, Huracana ili Urusa druge generacije.
Za sada, Lamborghini je prilično sretan što može održati motor s unutarnjim izgaranjem na životu. “Što se tiče super sportskih automobila, vjerujemo da trenutno nije pravo vrijeme, a također vjerojatno sljedećih pet, šest godina, neće biti pravo vrijeme", rekao je glavni tehnološki direktor Lamborghinija Rouven Mohr za Motor1.
"Želimo izbjeći da performanse snažno ovise o stanju napunjenosti baterije i temperaturi. Još uvijek vjerujemo da su u segmentu supersportskih vozila ili sportskih automobila motor s unutarnjim izgaranjem i hibridizacija i dalje najbolji izbor".
Iako ideja o električnom superautomobilu nema smisla za Lamborghini u ovoj fazi, Mohr je dodao da već postoji tržište za njega. "Korisnički orijentirani automobili su druga priča", rekao je. “Mislimo da već danas postoji tržište za našu interpretaciju električnog automobila".
Izvršni direktor Lamborghinija Stephan Winkelmann ranije je sugerirao da bi prvi EV marke mogao biti u obliku 2+2 četverosjeda koji se nalazi visoko od tla. To je potaknulo nagađanja da će se vozilo temeljiti na nadolazećoj Artemis arhitekturi VW Grupa koja će pokretati sljedeću generaciju Audija A8 i Bentleyjevog prvog EV-a.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....