M4 GT3 EVO

Košta nevjerojatnih 578.000 eura: Ovo je najskuplji BMW M4 u povijesti

Snaga dolazi iz motora P58, twin-turbo šesterocilindraša s 590 KS, a na cestu se prenosi putem 6-brzinskog sekvencijalnog mjenjača

BMW M4 GT3 EVO

 BMW Motorsport

Cestovni M4 je početkom godine prošao kroz redizajn, a sada BMW usklađuje trkaće verzije s redizajniranim cestovnim kupeom. GT3 i GT4 verzije dobile su EVO tretman prije svog debija na trkaćim stazama koji je zakazan iduću godinu.Kao što se i očekivalo, GT3 je posvećeno mnogo više pažnje jer se radi o modelu koji je u osjetno višoj i popularnijoj kategoriji trkaćih automobila.

image

BMW M4 GT3 EVO

BMW Motorsport

Novi M4 GT3 EVO dobio je nova prednja svjetla od cestovnog legalnog automobila, ali sa žutim dnevnim svjetlima koja smo vidjeli na ograničenom izdanju M4 CS. Osim što imaju novi izgled, prednja svjetla su lakša i jednostavnija za servisiranje i promjenu od starih. Straga trkaći automobil dobiva laserska svjetla.

image

BMW M4 GT3 EVO

BMW Motorsport

Trkaći automobil sada ima i manje retrovizore te veće prednje lukove kotača kako bi se poboljšao protok zraka za bolju aerodinamiku. Kako bi povećao potisnu silu na stražnjoj osovini, BMW je promijenio kut masovnog spojlera. Ostale izmjene uključuju posebne stabilizatore na obje osovine, veće stražnje kočione diskove i optimizirani diferencijal za lakše prilagodbe.

image

BMW M4 GT3 EVO

BMW Motorsport

Ove službene slike ne otkrivaju koliko je M4 GT3 EVO impozantno velik. S 502 centimetara dugačak je gotovo kao Serija 7, a s 204 cm širine, širok je otprilike kao Bugatti Chiron. Radi uštede na težini, trkaći automobil više nije obojen konvencionalno. Umjesto toga, koristi katodni premaz. Osim toga, neki dijelovi karoserije sada imaju izložena karbonska vlakna čime se dodatno štedi na masi.

image

BMW M4 GT3 EVO

BMW Motorsport

Snaga dolazi iz motora P58, twin-turbo 3,0-litrenog šesterocilindraša s 590 KS, a na cestu se prenosi putem šesterostupanjskog Xtrac sekvencijalnog mjenjača. BMW tvrdi da su turbine sada pouzdanije, bez potrebe za servisiranjem tijekom prvih 20.000 km.

image

BMW M4 GT3 EVO

BMW Motorsport

M4 GT3 EVO pred sobom ima velik zadatak s obzirom na to da je trenutni model postigao više od 80 pobjeda u GT3 utrkama i osvojio devet naslova. Zainteresirane trkaće momčadi mogu ga kupiti za 578.000 eura, što ga čini najskupljim M4 do sada, bilo cestovnim ili trkaćim.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. kolovoz 2024 16:25