U četvrtom izdanju korejski novitet gradske klase narastao je u dužinu (15mm) i širinu (5mm), a rastegnut je i međuosovinski razmak (10mm) na 2580 mm. Moderniji vizualni nastup potpisuju Kijine dizajnerske podružnice u Njemačkoj i Kaliforniji koje su preuzele veći dio posla od centrale u Južnoj Koreji. Botoksirano lice s novom prednjom maskom, izduženom haubom i trendovskim LED svjetlima u skladu je s agresivnijim obiteljskim linijama sve popularnije marke među europskim kupcima.
Još veće novosti donosi kabina s novim multimedijskim sustavom s kojim je središnja konzola očišćena nepotrebnih prekidača. Uz upravljanje audio sustavom i navigacijom, zaslon visoke rezolucije pruža i mogućnost upravljanja funkcijama pametnih telefona. Prtljažnik je u odnosu na prethodnika narastao za 37 litara i sada broji 325, što je više nego solidna brojka, posebno ako se zna da je stražnji prevjes zapravo skraćen u odnosu na prethodnu generaciju.
Ponudu motora otvara 1.25-litreni MPI s 84 KS koji će na domaćem tržištu zasigurno biti i najtraženiji izbor kupaca, a uz njega tu je i jednolitreni trocilindraš T-GDi sa 100 KS koji je premijeru već imao u kompaktnom Cee'du. Boje dizelaša brani 1.4 CRDi u izvedbi s 90 KS. Bazni benzinac dolazi u spoju s 5-brzinskim ručnim mjenjačem, snažniji s 5 i 6-brzinskim dok je dizelaš dostupan samo uz ručni sa šest brzina.
Cijene startaju na 88.990 kuna koliko treba izdvojiti za 1.25-litreni MPI, jednolitreni T-GDi dostupan je za 95.990 dok dizelska izvedba stoji 110.990 kuna. Rio je u Europi dostupan isključivo u izvedbi s pet vrata, a kao i kod svih ostalih modela korejske marke, kupci mogu računati na sedmogodišnje jamstvo.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....