Kad automobil košta 2,5 milijuna dolara (16 milijuna kuna), jasno je da troškovi održavanja nisu jeftini. Kompanija nudi namjenski globalni program usluga za Chirona i Veyrona, ali koliko to sve košta?
Jedan entuzijast Bugattija iz Malezije, Muhammad Al Qawi Zamani, posjetio je Bugattijev singapurski salon kako bi dobio detaljne informacije o održavanju Chiron Pur Sporta. Troškovi su pretvoreni iz singapurskih u američke dolare, te ne uključuju poreze, naknade za rad, prijevoz i putne troškove.
Bugattijev servisni program uključuje tim od 10 visoko obučenih Bugattijevih tehničara koji putuju po svijetu i servisiraju Chirone i Veyrone, a za razgovor su dostupni 24 sata dnevno. Prvi servis radi se nakon 14 mjeseci ili 16.000 kilometara, a počinje zamjenom motornog ulja, filtera za ulje, rashladne tekućine i šesnaest čepova za odvodnju. Cijena je 24.979 američkih dolara (160.000 kuna). Mislite da je to mnogo? Ostanite s nama...
Zamjena prednjih karbonskih keramičkih kočionih diskova i kočionih pločica košta 58.952 dolara (377.500 kuna). Tu je još zamjena kočionih tekućina, i ostalih dijelova kočionog sustava koji će poduplati cifru. Svakih 14-16 mjeseci još ćete trebati zamijeniti ultra lagane naplatke koji koštaju 49.958 američkih dolara (320.000 kuna) u kompletu.
Vjerojatno biste trebali promijeniti i gume svakih 16 do 18 mjeseci. Ovdje imate mogućnosti, ali stvari svakako ostaju skupima. Primjerice, set Michelinovih Pilot Sport PAX ili Michelinovih Pilot Sport Cup 2 XL koštaju oko 8000 američkih dolara (51.000 kuna).
Između 42 i 48 mjeseci vlasništva, mijenjaju se Garrettovih četiri turbopunjača. Njihova cijena iznosi 25.978 američkih dolara (166.000 kuna). A kad ste već došli na servis, promijenite odmah set hladnjaka za zračne kanale po cijeni od 21.982 dolara (140.000 kuna), novi spremnik goriva koji košta 43.963 dolara (281.500 kuna) i paket za podešavanje i kalibraciju motora (183.000 kuna) kako biste izvukli svih 1500 KS (1103 kW) iz 8,0-litrenog quad-turbo W16.
Zamjena vjetrobranskog stakla košta 59.949 američkih dolara (384.000 kuna), dok samo metlice brisača stoje 3797 dolara (24.000 kuna). Tu je još i boja Chiron Pur Sporta koja košta 55.148 dolara (353.000 kuna), zbog čega iz Bugattija predlažu ručno pranje pomoću posebne opreme bez mlaznica.
Kad se sve stavi na papir, četiri godine vlasništva Chirona Pur Sporta, uključujući tri zamjene ulja, dvije zamjene naplataka i guma, zamjena dijelova kočionog sustava, kalibracija motora, jedna zamjena turbopunjača i spremnika goriva košta otprilike 477.498 američkih dolara (3 milijuna kuna). Imajmo na umu da ova cijena isključuje poreze, naknade za rad, prijevoz i putne troškove Bugattijevog servisnog tima.