Dobra ponuda benzinaca
Određena dizajnerska domišljatost nastavlja se i u interijeru koji se ističe analogno digitalnim instrumentima te pametno raspoređenim i zamišljenim pretincima. Hatchbackova prostranost je bolja nego kod prethodnika i na stražnja se sjedala relativno udobno mogu smjestiti dva odrasla putnika, no po mjerilima klase Aveo spada u prosjek.
Prtljažnik hatchbacka nudi 290 (653 l sa spuštenim sjedalima), a limuzina raspolaže sa 502 litre. Tri četverocilindrična benzinca čine prvotnu ponudu novog Avea, a krajem godine će stići dvije verzije 1,3-litrenog common-rail turbodizelaša. Osnovni 1,2-litreni benzinac razvija 86, 1,4-litreni ima 100, a najsnažniji 1,6 raspolaže sa 115 KS.
Svi motori serijski imaju peterobrzinske ručne mjenjače, a za dva snažnija kao opcija se nudi šesterobrzinski automatik. Razmjerno dug međuosovinski razmak (252 cm), širi tragovi kotača te dobro podešen ovjes posebno prilagođen europskim cestama rezultirali su osjetno većom udobnošću u vožnji.
Pohvalno udoban
Aveo vrlo dobro upija sve neravnine na koje smo uspjeli naići na inače besprijekornim prometnicama u okolici Züricha, no čini se da će uvjerljivo svladavati i naše, manje pohvalne gradske ceste. Novi Aveo na hrvatskom tržištu kreće u prodaju krajem ovog mjeseca, a osnovna verzija s 1,2-litrenim benzincem i početnom opremom bit će dostupna za 10.242 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....