BOGATIJA OPREMA

TEST Chevrolet Orlando 2.0D LTZ+ Zavodljiv, ali više ne i diskontan

Kombinacija dizelaša sa 163 KS, uvjerljive 6-stupanjske automatike i najbogatije opreme daje plemenitu patinu, ali i papreno diže cijenu inače više nego povoljnog korejskog sedmerosjeda

Chevroletu Orlando mnogi zbog razmetljivog, amerikaniziranog dizajna tepaju da je SUV. No, riječ je o monovolumenu, serijski oboružanom sa sedam sjedala i naslonjenom na platformu buduće Opel Zafire, kojega osim dizajna za Sjedinjene Države veže tek ime.

Kao i svi Chevroleti na domaćem tržištu stiže iz Koreje, a glavni adut mu je cijena – osnovna izvedba, pokretana benzincem 1.8 sa 141 KS, dolazi za diskontnih 16.400 eura, a serijski nudi klimu, ESP, radio/CD, prednja stakla na struju… Riječ je stoga o poželjnom obiteljskom prometalu, kojemu na ruku uz izdašnu prostranost ide i solidna kvaliteta izrade.

Zapravo, dojam srozava samo tvrda plastika, neotporna na pokoji cvrčak prilikom prelaska neravnina, no osjeća se drastičan napredak kvalitete započet još s Cruzeom. Osmijeh na lice pozivaju i brojni iskoristivi pretinci i spremišta, a osim sjedala u trećem redu - kojima se pristupa prilično akrobatski, uz obavezno preklapanje naslona u drugom redu – praktičnost naglašava i prtljažnik od pristojnih, makar za klasu tek prosječnih 454 l.

Sve to, znači, dobiva se već u osnovnom modelu, koji kad je u pitanju dizelska motorizacija (2.0D sa 131 KS) starta od 19.860 eura. Riječ je o privlačnoj ponudi - ne samo da je dizelaš kudikamo štedljiviji od prilično rastrošnog benzinca, nego u startu dolazi s bogatijom opremom LT. Nudi tako i automatsku klimu, više nego korisne stražnje parking senzore, alu naplatke, kožnom presvučen multifunkcionalni volan, maglenke… Nije teško zaključiti da je ta ponuda smrtna presuda testiranoj top izvedbi, sa snažnijim turbodizelašem od 163 KS, 6-stupanjskom automatikom i najbogatijom opremom LTZ+, vrijednoj čak 24.400 eura…

Tim više jer ne baš najbolje proračunata automatika napreže motor (potrošnja je prema tvorničkim deklaracijama za litru veća nego kod ručnog mjenjača), a oprema donosi kožne presvlake sjedala, tempomat, sensor kiše i broj veće alu naplatke - detalje bez kojih se može živjeti. Naravno, ne treba zanemariti ni pozitivne strane – snažniji dizelaš se kudikamo lakše nosi s karoserijom od priličnih 1659 kg, automatika i gradsku vožnju pretvara u lagodno krstarenje, dok top oprema nudi i dašak luksuza. Pitanje je samo vrijedi li to 4500 eura…

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. studeni 2024 17:50