“Tehničke maksime usmjeravale su cijeli razvoj jer su zahtjevi za novi hipersportski automobil vrlo visoki: pri 440 km/h, mora ga se lako kontrolirati.” Tako glasi tekst o Chiron Super Sportu na Bugattijevoj web stranici, ali jedan primjerak tog određenog modela povučen je zbog straha da možda neće ispuniti drugi dio obećanja.
Razlog je što je dotični Super Sport od 1600 KS tvornički opremljen pogrešnim kotačima, a Bugatti vjeruje da bi oni mogli učiniti automobil nestabilnim, ali samo u određenim okolnostima. Super Sport ima uglađeniju karoseriju s nižim otporom od "običnog" Chirona, kako bi se povećala maksimalna brzina.
S drugim ključem, koji otključava način rada "Top Speed", automobil prilagođava svoje krilo i ovjes kako bi dodatno smanjio količinu potisne sile i pomogao mu da zrak lakše prolazi.
"Kada vozite u načinu rada s najvećom brzinom, neispravni kotači mogu rezultirati gubitkom kontrole nad vozilom i povećati rizik od sudara", stoji u pismu u kojem se navodi NHTSA-ovo objašnjenje najgoreg mogućeg scenarija voditelju postprodajnog poslovanja Bugattija u Sjevernoj Americi.
Bugatti je odobrio samo dvije vrste naplataka za Super Sport njegovog još bržeg brata Super Sport 300+ na temelju testiranja, ali u nekom trenutku BBS Leichtbaurad stil felgi odobren za obični Chiron ušao je u Super Sport konfigurator, a jedan je kupac u SAD-u odabrao tu konfiguraciju.
Automobil je zatim poslan vlasniku, ali Bugatti je odlučio da bi radije da se kupac vozi okolo na kompletu ispravnih Super Sport kotača, koje isporučuje besplatno, naravno, zajedno s potpuno novim kompletom guma, ventila i senzorima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....