Neispravna cijev za dovod ulja koja opskrbljuje turbinu u Ferrariju SF90 dovela je do novog opoziva koji se odnosi na 614 jedinica plug-in hibridnog modela. Ferrari vjeruje da bi ovaj problem mogao biti prisutan u svakom od ovih hiperautomobila. Slijedom toga, proizvođač automobila izdao je zahtjev vlasnicima da se suzdrže od vožnje dok zastupnik ne zamijeni problematičnu cijev.
Zanimljivo, Ferrari kaže da je otkrio problem "tijekom predprodukcijske revizije novog modela u srpnju 2023". Ne kaže se o kojem je vozilu riječ, ali je potvrđeno u NHTSA dokumentima o opozivu da dijeli istu cijev za dovod ulja kao i kod SF90.
Testno vozilo je počelo ispuštati ulje zbog neočekivanog "ureza" na cijevi, za koji Ferrari tvrdi da tamo nije trebao biti. Iako curenje ulja može dovesti do opasnosti od požara, u ovom slučaju nije bilo prijavljenih incidenata. Kako se curenje ulja nastavilo, aktiviralo se svjetlo upozorenja za tlak ulja i prikazala poruka "ograničene performanse motora".
To je ono što vlasnici SF90 mogu očekivati ako im cijev počne curiti, ali u ovom trenutku ih ionako ne bi trebali voziti. Ako Ferrari postigne svoje, zamijenit će svaku nesukladnu uljnu cijev prije nego što itko ima problema.
Nije iznenađujuće da to utječe i na standardni SF90 Stradale i SF90 Spider od modelske godine 2022. Vozila proizvedena nakon 20. rujna 2023. nemaju kvar. Vlasnici koji žele potvrditi imaju li zahvaćenu jedinicu ili ne mogu se obratiti svom lokalnom zastupniku Ferrarija.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....