Automobili su napredniji nego ikada prije zahvaljujući modernoj tehnologiji. S tim na umu, Fordov izvršni direktor Jim Farley iznio je plan za budućnost marke na konferenciji Alliance Bernstein Strategic Decisions 2022. Taj plan uključuje skupe napredne sustave pomoći vozaču na kojim Ford planira zaraditi 20 milijardi dolara do 2030. godine.
Prema FordAuthorityju, komentari izvršnog direktora ukazuju na to da Ford ne planira sjediti i dopustiti drugim proizvođačima automobila da inoviraju u prostoru. Ford želi inovirati kroz svoju softversku mogućnost prijenosa podataka pod nazivom Ford Pro i Ford Pro Commercial.
Mnoge značajke koje planira unovčiti su napredne značajke pomoći vozaču kao što su BlueCruise i ActiveGlide koje vozaču omogućuju da bude manje fizički aktivan za volanom. Farley želi uključiti i autonomne značajke koje još nisu objavljene.
"Mislim da je ovo najveća, najuzbudljivija vrsta hvatanja prihoda u našoj industriji od Modela T... Stvarno vjerujem u to... Koristili smo svoje telefone za obavljanje poziva, a onda su ugrađeni sustavi, set senzora i sav taj softver omogućili da se ti uređaji ne koriste samo za pozive", rekao je Farley.
. I to neće koštati 5000 dolara (35.759 kuna). Bit će to deseci tisuća dolara. I tako ćemo promijeniti vožnju, kao što su Apple i sve kompanije za pametne telefone promijenile telefoniranje".
"I vjerujem da kada se to dogodi, kada možete isporučiti puno softvera u automobil i kada imate sjajne senzore, stvarno će se promijeniti iskustvo vožnje".
Iako je sjajno imati mogućnost dodavanja značajke nakon početne kupnje, plan bi u konačnici mogao uzrokovati veće troškove potrošaču. Na primjer, bilo je primjera da je Tesla uklonio značajke s automobila koji je prodan kao rabljeni jer ih novi vlasnik nije platio.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....