Audi je nedavno najavio planove za pokretanje trgovine aplikacija za modele opremljene infotainment sustavom MIB 3, a sada je tvrtka dodala i YouTube aplikaciju.
Dostupno na odabranim modelima 2024. - uključujući A4/A5, Q5, A6/A7, A8, Q8 e-tron i e-tron GT – dodatak je značajan jer je to prva video aplikacija u Audijevoj trgovini i “više od 500 sati sadržaja postavljaju se na YouTube svake minute".
To znači da će biti mnogo toga za gledati dok punite automobil ili čekate da vaša djeca izađu iz škole. Audi kaže da se aplikacija u automobilu ponaša kao aplikacija za pametni telefon i omogućuje YouTube Premium članovima da se prijave i gledaju sadržaj bez reklama.
Ovo obećava biti blagodat za potrošače jer se mogu opustiti i zabaviti dok gledaju isječke na velikom zaslonu. Međutim, u ime sigurnosti, videozapisi će se reproducirati samo dok je vozilo parkirano.
Iako je Audi prva marka Volkswagen grupe koja nudi streaming videa, neće biti posljednja jer je tvrtka najavila da će je u budućnosti slijediti i druge marke. Među njima je Porsche Cayenne, koji nudi opcijski 10,9-inčni zaslon za putnike koji nudi streaming videa putem Screenhits TV-a.
Vraćajući se na Audi, proizvođač automobila je već najavio da će njihova trgovina nuditi izbor popularnih aplikacija uključujući Spotify, TikTok i Yelp. Korisnici će također pronaći Webex i The Weather Channel.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....