Dvije su stvari zavladale modernim interijerima automobila; digitalna ploča s instrumentima i ogromni infotainment sustavi. Oni postoje već neko vrijeme, ali ulazimo u eru zaslona velike veličine.
Iako se čini da je ovaj trend zahvatio čitavu industriju, postoji nekoliko protivnika, uključujući Alfu Romeo. U razgovoru s Autocarom, izvršni direktor Jean-Philippe Imparato rekao je: "Poštujem ono što Mercedes radi sa svojom digitalnom tehnologijom... ali moji kupci ne traže metar široke infotainment zaslone u svojim automobilima ili 200 digitalnih sustava pomoći za uključivanje i isključivanje".
Umjesto toga, istraživanje je pokazalo da kupci Alfa Romea žele relativno tradicionalnu unutrašnjost. Uz to, Imparato je predložio da će mjerači biti odvojeni većim središnjim zaslonom.
Izvršni direktor je nastavio implicirajući da će vlasnici dobiti mogućnost odabira željene razine automatizirane vožnje na početku svakog putovanja. Ovo zvuči pomalo "crno-bijelo" jer je Imparato načine rada opisao kao "želim sam voziti" ili "želim da me vozi automobil".
Dok će budući modeli prihvatiti tehnologiju, Alfa Romeo ne pretjeruje. Kao što je Imparato objasnio, "Naš posao nije ponuditi svaki sustav za održavanje vozne trake, pogodnost i sustav za izbjegavanje sudara koji možemo, samo zato što ih imaju naši konkurenti".
Umjesto toga, sugerirao je da će tvrtka biti selektivna i nuditi samo sustave koji dodaju stvarnu vrijednost potrošačima. Uz to, direktor je spomenuo veći head-up zaslon koji projicira sliku "automobila duhova" ispred vozača.
Tvrtka još uvijek dovršava stvari i vidjet ćemo plodove njihova rada 2025., kada "Alfa Romeo postane prvi koji će primijeniti potpuno novu električnu arhitekturu Stellantisa - STLA Brain". Stellantis je arhitekturu opisao kao "u potpunosti sposobnu za bežični rad, s 30 modula koji se mogu adresirati u odnosu na 10 današnjih".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....