Radovi na raskrižju Savske i Vukovarske, jednom od najvećih i najvažnijih u Zagrebu, od prvog dana izazivaju veliku pozornost građana i ljutnju vozača koji u jutarnjim i popodnevnim špicama zbog njih stoje u dugim kolonama. S obzirom na to da su prometne gužve tijekom cijelog rujna bile neizdržive, velikim dijelom upravo i zbog radova na prometnicama od kojih su neki kasnili, čitatelji su nam tijekom prošlog vikenda dojavljivali stanje i u Savskoj. Mnoge od njih ljutilo je što- nema radnika.
Fotografije kolona koje nastaju pogledajte OVDJE.
-Subota, 14 sati, nigdje nikog u Savskoj, pruga raskopana, radnika nema. Zar je moguće da se vikendom ne radi? Nije ovo neka nevažna ulica u predgrađu, zar ne bi bilo pametnije preko vikenda odraditi što više pa da se skrati vrijeme radova preko tjedna? Pa ako treba platiti i prekovremene, to bi konačno bilo pametno trošenje novca, javljali su se čitatelji uz fotografije raskrižja u kojem je stajao samo jedan manji radni stroj.
Ista pitanja postali smo i Gradskoj upravi. Koliko se radilo preko vikenda i je li točno da se radilo u bitno smanjenom obujmu?
S obzirom na to da se na raskrižju sanirao tramvajski kolosijek, odgovorili su nam iz ZET-a.
- Radovi na 1. fazi sanacije skretničkog sklopa završeni su prije planiranog roka i to u subotu prijepodne. Kako je početak 2. faze, odnosno prijekopa Savske ceste u svrhu polaganja energetskog kabela za upravljanje skretničkim uređajem bio planiran za ponedjeljak ujutro, radnici su radove započeli u trećoj smjeni u noći s nedjelje na ponedjeljak, a radovi će po planu trajati do 22.listopada, kažu.
Dakle radovi ne kasne, a raskrižje ne stoji prazno jer se ne radi vikendom, već su završeni prije roka, kažu ukratko u ZET-u pa dodaju:
- Nije točan navod da se vikendom radi uz smanjeni obim poslova, već tehnologija rada povremeno zahtijeva i period sazrijevanja ugrađenih materijala.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....