Karipska pjevačica svjetskoga glasa Rihanna, mogla bi uskoro ući u povijest kao prva crnkinja koja je potpisala ugovor s najvećim svjetskim modnim koncernom Luis Vuitton Moet Hennessy (LVMH), javlja The New York Times. Riječ je o koncernu koji u svom portfelju ima renomirane kuće poput Diora, Luis Vuittona, Givenchyja i Sephore.
Unatoč tome što se informacije o poslovnoj suradnji još uvijek medijima dijele na kapaljku, očekuje se da će Rihanna već krajem godine predstaviti svoju liniju odjeće i modnih dodataka u suradnji s LVMH-om te da će kolekcija biti plasirana na tržište istovremeno kada i njezin deveti autorski album.
Modni stručnjaci navode da je uprava modne korporacije želi rebrendirati svoje poslovanje kako bi se približili raznovrsnojoj publici. Upravo zato, navode, Rihanna će biti savršen partner, s obzirom na to da se dokazala kao uspješna poduzetnica koja je samo nekoliko dana nakon plasiranja linije kozmetičkih proizvoda Fenty Beauty osigurala pet puta veći prihod od onog kojeg je u istom vremenskom razdoblju postignula ikona kozmetike Kylie Jenner, tvrdi WWD koji je i prvi prenio vijest o Rihanninoj suradnji s LVMH-om.
Tajna njezinog poslovnog uspjeha krije se u sloganu 'Beauty for all' (op.a. ljepota za sve) i činjenici da je kozmetičke proizvode prilagodila svim tipovima i puti kože. Naime, njezina kolekcija pudera obuhvaća čak 50 nijansi boje, dok njezina kolecija donjeg rublja Savage X Fenty obuhvaća konfekcijske brojeve od XS do 3XL.
Rihanna Releases @SavageXFenty X Valentine's Lingerie Collection That Looks Sexy and Comfy https://t.co/QUoOvSyBJc
— ELLE Magazine (US) (@ELLEmagazine) January 11, 2019
Podsjetimo, Rihanna se već dokazala kao uspješna poduzetnica koja postavlja nove trendove u modnoj industriji i redefinira pojam ljepote. Osim uspjeha kojeg je postigao njezin brend Fenty, pjevačica je prije nekoliko godina surađivala i s modnom kućom LVMH, kada je bila zaštitno lice luksuzne linije Diorovih sunčanih naočala.
Suradnja s modnim koncernom LVMH odvit će se u jeku promjena koje se trenutno događaju u industriji ljepote koja polagano ali sigurno počinje podlijegati pristiku inkluzivnosti, prilagođavajući pritom svoje proizvode različitim tipovima žena.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....