Kylie Jenner, najmlađa sestra obitelji Kardashian posljednjih mjeseci poznata po svom nevjerojatnom poslovnom uspjehu, svoje kozmetičko carstvo Kylie Cosmetics planira proširiti na proizvode za njegu kože, javlja Quartz.
Prema informacijama koje su ovoga tjedna procurile iz Američkog ureda za registraciju patenata, Kylie je već zaštitila brend Kylie Skin preparata za njegu kože za kojeg se vjeruje da će se već kroz nekoliko mjeseci naći na policama maloprodajnih dućana.
Odrasla pred kamerama reality showa svojih starijih sestara, najmlađa sestra obitelji Kardashian-Jenner od najranijeg djetinstva ima brojne obožavatelje diljem svijeta, a u prilog tome govori i činjenica da je na društvenim mrežama vjerno prati više od 116 milijuna ljudi. Stručnjaci navode da ključ njezinog nevjerojatnog poslovnog uspjeha leži u tome što je u vrlo kratkom roku mogla doprijeti do svoje ciljane skupine – vršnjakinja koje ne pitaju za cijenu kada se radi o popularnim proizvodima za ljepotu.
Iako su proizvodi iz njezinog kozmetičkog carstva raznoliki i obuhvaćaju nekoliko vrsta pudera, ruževa i sjednila za oči, na tržištu se najpopularnijim pokazao tzv. 'Kylie lip kit' za kojim je nastala opća pomana na tržištu. Prema podacima časopisa Forbes, prodaja samo tog proizvoda zauzela je preko 35 posto njezinog ukupnog i nadasve impresivnog profita. Naime, Jenner je od 2015. godine, kada je službeno osnovala kozmetičku tvrtku Kylie Cosmetics ostvarila profit od gotovo 1 milijardu dolara, zbog čega je prije nekoliko mjeseci dospjela na naslovnicu Forda kao najmlađa 'self made' milijarderka na svijetu.
Međutim, Jenner je očito odlučila da se njezin poduzetnički duh neće zaustaviti na tom uspjehu. Samo nekoliko mjeseci kasnije odlučila je svoje poslovno carstvo proširiti i na preparate za njegu kože, koji prema svim relevantnim istraživanjima bilježe najveći rast u prodaji kozmetičkih proizvoda. Prema podacima istraživanja Euromonitor koji su objavljeni ovoga tjedna, taj je rastući trend potaknut sve raširenijom potrebom za zdravim načinom života koji osim zdrave prehrane i tjelesne aktivnosti podrazumijeva i njegu kože prirodnim tj. organskim preparatima.
Ako se Kylie uistinu odluči okrenuti proizvodnji proizvoda za njegu kože, stručnjaci vjeruju da ima sve potrebne preduvjete da u vrlo kratkome roku osvoji tržište. U tome će joj zasigurno pomoći njezina velika baza pratitelja na društvenim mrežama vršnjakinja koje se razumiju u modu. Upravo su one, tvrde rezultati istraživanja tvrtke TABS Analytics, najizgledniji kupci svih proizvoda za njegu kože zato što su spremne potrošiti dolar više za sjajnu i njegovanu kožu kakvu vide na slikama svojih Instagram idola.
S obzirom na to da se Jenner dokazala kao uspješna poduzetnica koja zna svoju popularnost iskombinirati s tržišnim trendovima i od toga profitirati, ekonomski stručnjaci tvrde da je širenje njezine tvrtke na industriju njege kože potez jednog pravog poslovnog genijalca.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....