Dominic West odahnuo je nakon ‘ Krune‘

DAVE HOGAN/HOGAN MEDIA/SHUTTERSTOCK
posve iskreno

Dominic West: "Dva dana nisam izlazio iz kreveta nakon što sam pročitao kritike serije"

Britanski glumac u posljednjoj sezoni hit serije "Kruna" potretirao je kralja Charlesa III. Sada je priznao kako mu nije bilo svejedno nakon što je pročitao kritike.

Fanovima "Krune" nedostaju intrige kraljevske obitelji i rado bi da se serija, završena lani u prosincu, nastavi snimati. No, britanski glumac Dominic West, odahnuo je što je završio s ulogom princa Charlesa. Snimanje projekta, koji se prikazivao od 2016. i čijih je šest sezona osvojilo gledatelje diljem svijeta, glumcu ne nedostaje. West se morao suočiti s kritikama jer je nekima zasmetalo to što je dramski umjetnik i redatelj, tumačio ulogu člana kraljevske obitelji kojem baš ne nalikuje. Tvrdilo se da je West, jednostavno, prezgodan da bi glumio kralja Charlesa. Sada se pak, pokazalo kako je to sve to Dominicu Westu, teško palo.

Na pitanje je li bio zabrinut zbog reakcije kraljevske obitelji na njegov prikaz sadašnjeg kralja, Dominic je iskreno odgovorio: "Ja sam osjetljiva duša. Brinem se o tome što ljudi misle. Sve reakcije me brinu”," rekao je u nedavnom intervjuu za BBC Radio 4 i dodao "kako dva dana nije izlazio iz kreveta nakon što je pročitao kritike serije". Objasnio je i kako je ipak itekako dvojio treba li preuzeti tu ulogu. Razuvjerio ga je scenarij Petera Morgana.

"On se ne odbija tek tako. Sjajan je pisac, serija je jako dobro osmišljena, naposljetku mi se svidjelo biti dio svega toga. Sviđalo mi se nositi tu odjeću. Volio sam voziti te automobile, svidjelo mi se da mi se ljudi klanjaju. To je apsolutno predivan osjećaj" bio je iskren Dominic. Budući da je imao jedinstven uvid u to što se, prema Peteru Morganu događalo unutar zidova kraljevskih rezidencija, West je promijenio mišljenje o kraljevskoj obitelji. Pojasnio je kako je njegovu prijašnju percepciju obitelji Windsor utjecalo ono što je čitao u medijima i ono što je vidio prilikom njihovih pojavljivanja u javnosti.

Elizabeth Debicki i Dominic West na premijeri pete sezone ‘Krune‘

JAMES VEYSEY/SHUTTERSTOCK

"Peter Morgan ih je zamislio na temelju činjenica koje je imao. Sada više suosjećam s Charlesom", izjavio je glumac u razgovoru koji prenosi Marie Claire. Uoči snimanja "značajnih emocionalnih scena", najviše su ga zabrinuli prizori u šestoj sezoni, posebno scena u bolnici u Parizu gdje Charlesa preplavljuju emocije zbog smrti bivše supruge, princeze Diane, čiju je ulogu tumačila Elizabeth Debicki.

Snimanje te scene opisao je riječima: "Bio sam vrlo zabrinut zbog toga. Dolazi dan kada to odglumiš i doista su te scene bile teške. S pravom su me brinule", ispričao je glumac koji trenutačno sprema novu ulogu. Igrat će Eddieja Carbonea u kultnoj predstavi "Pogled s mosta" Arthura Millera na londonskom West Endu. Već je rasprodana, prikazivat će se od 16. veljače do 16. ožujka, a Dominic West presretan je zbog novog projekta.

"Takvo je olakšanje vratiti u kazalište i više ne morati pričati o monarhiji", zaključio je glumac.

26. travanj 2024 09:17