Borba protiv raka dojke

Ručnik nije samo komad tkanine - on je simbol podrške, nade i ljubavi

 Press
Dio prihoda od prodaje posebne linije ručnika Essenza Donna bit će doniran udruzi Europa Donna Hrvatska

Listopad je u cijelom svijetu poznat kao mjesec u kojem se obilježava borba protiv raka dojke i osvješćuje javnost o izazovima s kojima se suočavaju oboljeli i njihovi bližnji. U toj borbi svaka podrška je od neprocjenjive važnosti, a toga su svjesni i u firmi Wimax. Kreirali su posebnu kolekciju ručnika pod nazivom Essenza Donna, a zaštitno lice kampanje je poznata kazališna i TV glumica Ankica Dobrić, koja je i sama preboljela rak dojke. Ankica Dobrić nesebično dijeli svoju osobnu priču i potiče žene diljem Hrvatske na brigu o vlastitom zdravlju. Također, naglašava važnost suradnje i pomoći udrugama, posebno u podršci oboljelima.

-Inspirira me kada vidim ljude koji postižu uspjeh i istovremeno prepoznaju važnost humanitarnog angažmana i pružanja pomoći drugima. Zato sam prihvatila ulogu zaštitnog lica kampanje, iako mi to možda teže pada jer sam i sama prošla kroz borbu s bolešću. Unatoč tome, osjećam snažnu potrebu da pomognem svakoj osobi koja se suočava s bolešću - izjavila je Ankica.

Poznata glumica svojim primjerom motivira oboljele žene da budu hrabre i da nikada ne gube vjeru. "Poruka koju želim poslati svim oboljelima jest da budu hrabri i bez straha jer će svaku prepreku uspjeti prevladati i izrasti kao osoba. I da uvijek zatraže pomoć kada im je potrebna. Mnogo je lakše redovito odlaziti na preglede nego kasno otkriti bolest - dodaje Ankica.

image

Ankica Dobrić, glumica

Press

Osim same podrške oboljelim ženama, kampanja ima i humanitarni aspekt. Tijekom listopada, studenog i prosinca, ručnici

Essenza Donna bit će dostupni u svim većim prodajnim centrima diljem Hrvatske, a za svaki prodani ručnik, 0,10 EUR bit će doniran udruzi Europa Donna Hrvatska. Sredstva prikupljena ovom akcijom bit će usmjerena prema najvažnijoj misiji udruge - pružanju stručne psihološke pomoći oboljelim ženama.

Svi zajedno možemo biti dio ove važne kampanje za svjesnost o raku dojke i podršku ženama koje se s njime bore. Ručnik nije samo komad tkanine - on je simbol podrške, nade i ljubavi.Komad doma, gdje se osjećamo sigurno, posebno kada smo na terapiji ili u bolnici. Tada je vrlo često samo ručnik uz pidžamu, nešto što imamo uza sebe... taj mali djelić doma nosimo sa sobom, a svatko si ga može priuštiti.

image
Press

Ručnici su izrađeni od visokokvalitetnog pamuka, koji ne samo da je nježan prema koži, već i izvrsno upija. Dolaze u četiri različite boje: bijeloj, ružičastoj, zelenoj i sivoj, u tri različite dimenzije: 30x50 cm, 50x100 cm i 70x140 cm, a to ih čini savršenim izborom za svakodnevno korištenje.

Europa Donna Hrvatska je neprofitna organizacija koja se bori protiv raka dojke i radi na podizanju svijesti o ovoj bolesti. Udruga promiče edukaciju, rano otkrivanje, optimalno liječenje, medicinsku i psihosocijalnu rehabilitaciju te palijativnu skrb.

Cilj im je upozoriti na važnost samopregleda, redovitih pregleda te ranog otkrivanja raka dojke, ali i provođenje besplatne psihološke pomoći za žene oboljele od raka dojke jer je mentalno zdravlje izuzetno važno u procesu liječenja.

Ručnici su dostupni od 26. listopada, studenog i prosinca diljem Hrvatske, u svim većim prodajnim centrima na stalcima označenim ružičastom vrpcom i slikom zaštitnog lica kampanje Ankice Dobrić: Kaufland, Plodine, KTC i Brodokomerc, koji su ujedno i partneri akcije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. travanj 2024 18:47