sačuvajte svoj novac

Ove tri stvari nikad ne biste trebali reći majstoru kada ostavite auto na servisu, proći ćete bolje...

Dobar majstor će željeti sam dijagnosticirati problem, a loš će jednostavno obaviti popravak koji ste tražili

Servis, ilustracija

 Profimedia

Ostaviti automobil u servisnoj radionici može biti često izazovan zadatak. Jedan YouTuber sada nudi nekoliko savjeta o tome kako učinkovito komunicirati s ljudima u servisu, uključujući stvari koje treba izbjegavati reći i druge koje biste trebali spomenuti kako biste izvukli maksimum od posjeta.

Ovo je popis savjeta koje predlažu na The Car Care Nut, YouTube kanalu kojeg vodi čovjek koji je stručnjak za Toyota modele i vodi radionu TCCN Automotive u Illinoisu (SAD) i nema sumnje da je zasigurno vidio sve moguće zahtjeve kupaca tijekom vremena.

image

Servis, ilustracija

Profimedia

Stvari koje treba izbjegavati reći uključuju "trebam popravak" i "ne znam ništa o automobilima". Ove izjave obožavaju majstori u lošim radionicama, jer takve izjave ukazuju na nedostatak razumijevanja i osnovnog znanja. Prema kanalu, sumnjive radionice mogle bi iskoristiti takvu situaciju da izvuku malo više novca iz vašeg novčanika s klasičnom rečenicom "je, gospon dragi pa vama je otišlo to i to..."

Još jedna važna stvar koju treba izbjegavati je govoriti ljudima u radionici što i kako da rade. Reći im da ste mehaničar (bilo koje razine vještine) i da želite da nešto određeno učine može dovesti do nerazumijevanja od strane servisera. Jer, dobre radionice će same htjeti dijagnosticirati problem, a loše će jednostavno obaviti popravak kojeg ste tražile samo da bi digle ruke ako to ne riješi početni problem.

Na kraju, u videu na kanalu nudi se nekoliko savjeta za poboljšanje iskustva. Prvo, budite iskreni, to povećava šanse da će oni riješiti problem kojeg imate. Izravnost se odnosi i na dio pokrivenosti jamstvom. Na kraju, provjerite koju vrstu dijelova ćete dobiti. Ako želite originalne dijelove koji će trajati jednako dugo kao i prvi, možda ćete ih morati zatražiti i posebno platiti.

image

Servis automobila (ilustracija)

Profimedia

U svakom slučaju ne upuštajte se u popravak ako ne dobijete barem okvirni trošak dijelova i rada te isto tako neka vas nazovu ako otkriju da treba bilo što dodatno raditi na automobilu od dogovorenog i koliko bi to koštalo...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. listopad 2024 12:56