Ako je vjerovati rezultatima ankete koju su ispunili LELO fanovi diljem svijeta, ove godine biste na uredskoj božićnoj zabavi mogli dobiti nešto više od običnog poklona. Prema globalnoj anketi vodećeg svjetskog brenda u kategoriji luksuznih intimnih proizvoda, 40% ispitanika priznalo je da su se spetljali s kolegom na uredskoj zabavi, od čega se čak 83% njih izjasnilo - da bi to ponovili! Op! Op!
Čuvajte se 'prodavača'
Rezultati ankete otkrili su nam i profil najvjerojatnijeg nastranog Djedice u uredu. On je muškarac, između 31-40 godina, radi u prodaji te je u dugoj vezi. Prema anketi koja je provedena u 22 države uključujući Sjevernu Ameriku, Australiju, Europu i Južnu Ameriku, šokantnih 63% priznalo je da nisu čak ni upotrijebili kondom, unatoč tomu što se 55% njih izjasnilo da ga inače koristi.
Ostale ključne činjenice
- Djevice su najizgledniji akteri avantura na uredskim zabavama (12.5%), dok je isto najmanje vjerojatno za jarčeve (5%)
- Najnestašniji su oni koji rade u odjelu prodaje gdje 1 od 5 ispitanika priznaje sudjelovanje u uredskoj aferi (20%), dok drugo mjesto s iznenađujućih 12% pripada zaposlenicima u zdravstvu, a slijede ih zaposlenici transporta i logistike s 9%
- Više od pola ispitanka (52%) objasnilo je svoju avanturu kao posljedicu privlačnosti prema kolegi koja je postojala otprije, dok 31% njih ne može objasniti kako je do toga došlo – jednostavno se dogodilo!
- Zbrinjavajuće je da čak dvije trećine ispitanika nije koristilo zaštitu, no srećom, 97% njih izjavilo je da je jedina negativna posljedica koju su osjetili nelagoda pri dolasku u ured u ponedjeljak ujutro
- Što se tiče izbora partnera, iznenađujuće malo ispitanika (18%) izjavilo je da se to dogodilo s nadređenim, dok tek 5% priznaje da su se upustili u avanturu s osobljem na zabavi
- Najmanje iznenađuje podatak da je u čak 78% erotskih uredskih susreta bio uključen alkohol, dok 69% odaje da je druga strana inicirala seks
"Iako nam ova anketa pruža uvid u neke seksi činjenice, pa čak i humor kada je riječ o uredskim zabavama, zabrinjavajuće je saznanje da ljudi još uvijek ne koriste zaštitu za vrijeme seksa. Upotreba kondoma je imperativ u borbi protiv spolnih infekcija, spolno prenosivih bolesti i neželjene trudnoće te uvijek nastojimo prenijeti ove ključne poruke javnosti kada govorimo o HEX kondomima", istaknuo je izvršni direktor za marketing tvrtke LELO, Steve Thomson.
A pazite sad ovo!
"Zanimljivo je spomenuti kako se najviše djece rađa 19. rujna, što dovodi do činjenice da je najčešći datum začeća upravo 24. prosinca - dakle, sada je najbolje vrijeme da se opskrbite HEX kondomima.", zaključio je Thomson.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....